Gå til innhold

hva synes dere om tvillingnavnene mine?

Anbefalte innlegg

jeg venter tvillinger. vet enda ikke om det er samme kjønn eller en av hver.. har derfor funnet 2 navn av hvert kjønn.

jentenavn: Isabella og Iris Celine

guttenavn: Tor-Lucas og William

visst det blir en av hver blir det enten: isabella og tor-lucas eller Iris celine og tor-lucas.

hva synes dere om navnene? og hvilke synes dere passer best sammen? kom gjerne med forslag til andre navn som kan passe til tvillinger :)

Fortsetter under...

Synes det var litt rart at bare en av tvillingene får dobbeltnavn om det blir gutt-gutt eller jente-jente.

Isabella og Iris var fine sammen, men da uten Celine, evt Isabella og Celina.

Likte ikke helt kombinasjonen av Tor og Lucas jeg... Men Lucas og William passet fint sammen, samme sjanger.

Likte William og Isabella om det blir en av hver kjønn jeg :)

Lykke til med navnevalg :)

Hmm.. synes nok den fineste kombinasjonen her er Isabella og William.

Ellers synes jeg både Tor og Lucas er veldig fine navn hver for seg, men ikke som dobbeltnavn;)

Iris-Celina synes jeg er for tungvint, ei heller noen stor fan av noen av de navnene.

Synes det var litt rart at bare en av tvillingene får dobbeltnavn om det blir gutt-gutt eller jente-jente.

Isabella og Iris var fine sammen, men da uten Celine, evt Isabella og Celina.

Likte ikke helt kombinasjonen av Tor og Lucas jeg... Men Lucas og William passet fint sammen, samme sjanger.

Likte William og Isabella om det blir en av hver kjønn jeg :)

Lykke til med navnevalg :)

Er enig :) Hadde også litt problemer med Tor Lucas oppi de andre navnene. Jeg skal ha dobbeltnavn på både jenta og gutten min. Synes også det er litt tungt med Iris Celine siden du slutter med S i Iris og begynner med s-lyd i Celine.

Annonse

Må si meg enig i de over her. William og Isabella klang svært så flott sammen :)

Tor-Lucas var en mindre pen kombo. To vidt forskjellige navn. Nå er jeg over gjennomsnittet opptatt av at navn skal ha noenlunde likt opphav, både dobbeltnavn og søskennavn. Iris Celine er litt tungvidt. Mye pga at det første navnet slutter på s og neste begynner med samme lyd. Synes også at det er rart med kun dobbeltnavn på en av tvillingene.

Må nok si meg enig med de fleste her. De fleste navnene du har, er jo ganske fine, men de passer ikke sammen synes jeg.

Og at en av tvillingene har dobbelt navn og den andre bare ett navn, blir for meg veldig rart.

Og Iris liker jeg, og Celine er helt OK. Men sammen var de kjempe tunge å si. Pga det hun ene her nevnte, at Iris slutter på -s og Celine begynner på -s-lyd.

Jeg synes du skal gå for enten:

Iris og Lucas

Isabella og William

Lucas og William

Isabella og Iris.

Hvis jeg bare kunne ha valgt mellom disse navnene da :)

Gratulerer med tvillinger foresten :) :)

Jeg synes ikke det gjør noe at den ene har dobbeltnavn og den andre ikke. De er to ulike personer, to ulike individer. Selv om de er tvillinger trenger ikke alt å være likt alltid. Det er vel egentlig ikke noe annerledes enn et søskenpar som ikke er tvillinger der en har dobbeltnavn og den andre ikke, og det er jo ikke uvanlig i det hele tatt.

Annonse

Jeg syns Isabella, Celine, Lucas og William er kjempefine navn!

Ikke så glad i Iris, og hvertfall ikke Tor! Tor-Lucas var helt kræsj, ville absolutt IKKE valgt det. Ikke ment frekt, bare min ærlige mening.

Hva med

Luca Tobias

Isak Emilian

Isak Tobias

Leah Celine

Mia Evelina

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...