Gå til innhold

Da er vi hjemme med en liten gutt :)

Anbefalte innlegg

Gjest Kira 1+1 underveis
Skrevet

Hadde planlagt keisersnitt på mandag, og fikk en liten gutt rett før kl 1600. Ganske lenge å vente, ettersom operasjonen var planlagt kl 1000, men sånn er det noen ganger.

Alt gikk flott, den lille veide 3270 og var 50 lang.

Nå er han 2 døgn gammel, og jeg orket ikke sykehuset en natt til. Så fikk kranglet meg til å reise hjem. Deilig å sove i egen seng... og uten massevis av andre unger som gråter hele natten :)

Masse lykke til til dere andre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere så mye:) Kos dere med den lille:)

Skrevet

Oi det var lang ventetid.... Skjønner godt a du synes det ble ei stund å vente! Gratulerer med den lille!!! Nå er det bare å komme seg til hektene igjen og nyte tiden fremover:-)

Skrevet

Gratulerer så mye!!:) nyt tiden hjemme med den vesle prinsen:)

Skrevet

Gratulerer så mye med lillebror:)

Skrevet

Gratulerer så mykje! Nyt tida!:)

Skrevet

oh så deilig. kjenner jeg blir litt sjalu =P gratulerer så masse. kos deg med lille gutten

Skrevet

Hadde planlagt keisersnitt på mandag, og fikk en liten gutt rett før kl 1600. Ganske lenge å vente, ettersom operasjonen var planlagt kl 1000, men sånn er det noen ganger.

Alt gikk flott, den lille veide 3270 og var 50 lang.

Nå er han 2 døgn gammel, og jeg orket ikke sykehuset en natt til. Så fikk kranglet meg til å reise hjem. Deilig å sove i egen seng... og uten massevis av andre unger som gråter hele natten :)

Masse lykke til til dere andre!

Gratulerer så mye med gutten :D Blir så glad når jeg leser sånne glad historier :D Til lykke :D

Skrevet

Gratulerer så mye! Heldig som er ferdig!! :)

Skrevet

Gratulerer så mye! Lusker litt inne her ennå. Må jo se hvem som har født ;-) Sitter med lillegull sovende i bæresjal, ispakke på høna (ja, det er hovent!) og helt ENORME pupper! Alt er som det skal være altså.

Skjønner forresten behovet for å komme hjem. Vi fikk bo på barselhotellet og det er ganske mye bedre enn å måtte være på barselavdelingen, men det var himmelsk å dra hjem!

Lykke til videre!

Skrevet

Gratulerer så mye! Nyt tida!

Gjest Kira 1+1 underveis
Skrevet

Takk alle sammen!

Deilig å være hjemme, selv om såret er litt vondt, puppene er enorme og 2 åringen er TRASSIG!!! Gjett om en lillebror slo ned som en bombe i hennes liv.

Kjenner at dette kan bli noen tøffe uker, ikke pga lite søvn og ting som hører barseltiden til.... men pga en super sjalu 2-åring. Gi meg styrke, hehe :)

Skrevet

Gratulerer så mye!!! :)

Ser i grunnen for meg samme scenario med 2-åringen her i huset. Det er nok bare å begynne å glede seg skjønner jeg :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...