Gå til innhold

karneval uten kostyme?? Hjelp.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er karneval i morgen og jeg var helt sikker på at jeg visste hvor kurven med kostymer var...

Har ei jente på 1 år. Hva kan hun være??

Skrevet

Du har ikke en body og en strømpe i ca samme farge som kan bli til drakt med hale? Og en lue som kan få sydd på sorte sokker som ører? Så kan du male nesetippen sort med kaial om du vil- Vips har du kledt henne ut til hund. :)

Skrevet

Er nøden stor kan du ta på finkjolen og lage en tiara av papp. Vips er hun prinsesse. :)

Skrevet

Pusekatt. Body/strømpebukse i lik farge. Hale av en sokk/fot fra strømpebukse med litt fyll. Fest med sikkerhetsnål på rumpa. Lag "ører" av håret. Lag to små dulter oppå hodet. Tegn snute på nesen og følehår på kinnene. :-)

Skrevet

Ja, kanskje det blir en pusekatt. Huff. jeg var så sikker på at jeg hadde kontroll på hvor kostymene var..

Og ikke har jeg verken nål eller tråd da..

Skrevet

Grønn genser, snekkerbukse, tupert hår og vips så har du en karius

Skrevet

- Sorte klær, og ha litt sort sminke i fjeset, så har du ei lita feier jente :)

- Jumper med sorte og hvite striper, lag en nummerlapp å fest på brystet, så har du en fange.

- Som du har fått flere forslag om over, sorte klær, og lag en hale så har du en liten katt.

- Eller hvite klær, lag lange ører av hvite sokker, og en dusk i baken, rosa snute, så har du en kanin.

- sellebukse, rutet skjorte: Byggmester Bob

- Prinsessekjole og lag en tiara

- Mørke klær, evt med litt lapper på (gjerne noe litt langt, med belte i livet). Tupper håret og "sot" i fjeset, lag en hale og fest på, så har du en liten trollunge :)

Lykke til med karneval i morgen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...