Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt er 4 mndr og jeg pleier å gi han MME av og til når vi er ute eller noen ganger når jeg har migreneanfall.

VI kjøpte Hipp Eco 2 fra 4 mndr for et par dager siden og han likte det veldig godt.

I dag skal jeg kjøpe flere, men da stod det Eco 2 fra 6mndr på pakken.

Er det noen som vet hvorfor det er sånn? Har Hipp bestemt seg for at det ikke er bra for de under 6 mndr med Eco 2?

LIllegutt er lei Eco 1 og vi gledet oss til å gi han Eco 2, men nå vil vi jo ikke det lenger.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fordi det er ny oppskrift! Ikke vet jeg hvorfor!:)

Skrevet

Det er fordi det er ny oppskrift! Ikke vet jeg hvorfor! :)

Er det ny oppskrift på Eco1 også da eller?

Skrevet

Sjekk Hipp sine sider på Facebook. :)

De kan bare ha en morsmelkerstatning, og skiftet navn på Eco 2. De har også endret oppskriften litt, tilsatt noe mer av ett eller annet...huske ikke helt hva. Jenta mi er 5 mnd, og merket at det ikke sto 4 mnd lengre på pakkene. Sendte spm til Hipp, og fikk beskjed at om hun spiste og ble mett på den nye Eco 2, så kunne vil bare fortsette å gi henne det.

Skrevet

Vi bruker denne også, men nå er det tomt overalt... Det er bare en som er helt lik i farge som heter måltidserstatning/tilskudd.

Det er vel ikke det samme?

Skrevet

Det er den samme som morsmelkerstatningen, det heter bare ikke det lengre. Nye regler sier de kun kan ha en morsmelkerstatning, og har derfor skiftet navn til måltidserstatning/tilskudd.

Skrevet

Også er det litt mer jern og kalsium i den nye.

Jg spurte Hipp på facebook og de sa at hvis det blir brukt som tillegg til amming kunne fint babyer under 6 mndr drikke den nye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...