Anonym bruker Skrevet 15. februar 2012 #26 Del Skrevet 15. februar 2012 #21: Det har jeg ikke fått med meg. #22: Vel, her er det ikke noe problem i hvert fall, kommer meg fint opp på null komme niks. Og da er det ikke lange veien å gå før jeg kommer meg til forum siden- forsiden. Jeg har vel opplevd at siden har hengt seg en gang etter omleggingen, det vil jeg ikke si er masse. Og hvor er alt "rotet" ? Jeg kan bare ikke se det. så, så lenge du er fornøyd så fins ikke problemene? skjønner Nei, hvordan kan jeg se på det som et problem når jeg ikke opplever det som et problem? Og sånn by the way. det er frivillig å være her Du kan likevel innse at det eksisterer et problem selv om du verken oppfatter eller ser det, akkurat som man innser at det fins urent drikkevann selv om man selv har rent drikkevann og at det fins dårlige bøker selv om alle bøkene en selv har lest er knallgode. Det at du ikke ser eller føler deg personlig berørt er ikke ensbetydende med at problemet ikke ekststerer. å bruke "sånn by the way. det er frivillig å være her" er utrolig tåpelig argument. Det er også frivillig å bo i Norge, men som borger av Norge så har jeg min klagerett. Og hvem tror du Bim og Dib ville vært uten brukere? Klart vi brukere har rett til å klage når vi ikke er fornøyde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 16. februar 2012 #27 Del Skrevet 16. februar 2012 Hei alle sammen. Jeg ser at dette skapte mye frustrasjon ja. Derfor har jeg nå lagt opp en link til anonymforumet for Barn i magen og en link til Din baby. Da blir du værende på denne siden om du går inn på anonymforumet. Håper det gjør det enklere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå