Gå til innhold

Såhhhh.. anonymforumet finnes enda? Du må bare ut på forumoversikten for å finne det???

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva søren er vitsen med å fjerne hurtiglinken til høyre her på DiB?????

Idioti? Elsker det tungvindte?????

Hadde forstått det dersom der ikke lenger fantes et anonymforum, men nå er det bare idioti!!!!

Få det på plass igjen, eller fjern det helt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ENIG!!!!!!!!!!!!!! Det er sinnsvakt irriterende nå som den er flyttet. Joda, men kan trykke på knappen i det blå feltet, men da kommer man inn på DiB, og vil man så over på f.eks Skravesiden eller småtroll må man heeeeelt tilbake til utgangspunktet, eller skrive inn adressen på nytt oppe. Dette er jo bare tull jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette er bare TULL!!!! Hva er vitsen?

Så enig med deg også, Alva :)

Og jeg har egentlig mer enn nok å irritere meg over i hverdagen, som også du Alva sikkert har(med hus og alt) ;)

Nå er jeg så pisslei forandringer her inne, at jeg vet ikke om jeg gidder mer.

Har ikke de som styrer siden, vett til å stoppe noen gang???? Hva med å bare være fornøyd når ingen klager? Hvorfor lage nye klagegrunner?????

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENIG!!!!!!!!!!!!!! Det er sinnsvakt irriterende nå som den er flyttet. Joda, men kan trykke på knappen i det blå feltet, men da kommer man inn på DiB, og vil man så over på f.eks Skravesiden eller småtroll må man heeeeelt tilbake til utgangspunktet, eller skrive inn adressen på nytt oppe. Dette er jo bare tull jo!

Joda, men de har vært så snille og lagt en link til oss i dette innlegget som vi skal bruke:

http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/143909967-anonmforum/

Eller så kom jo det utmerkede forslaget om å legge anonym på dib som favoritter på pc'en.

Latterlig. Nå som jeg endelig hadde begynt å la meg små-imponere av dem igjen.

Dette anonymtullet var beste eksempel på hvordan ting ikke bør gjøres:

Uhøytidelig avstemning....hva med å gjøre det skikkeligelig om det først skal være avstemning.

Slå sammen midt på dagen uten å si noe først.

Droppe linker, de kommer jo til bake en eller annen gang i fremtiden.

Sitter og rister på hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men de har vært så snille og lagt en link til oss i dette innlegget som vi skal bruke:

http://www.klikk.no/...967-anonmforum/

Eller så kom jo det utmerkede forslaget om å legge anonym på dib som favoritter på pc'en.

Latterlig. Nå som jeg endelig hadde begynt å la meg små-imponere av dem igjen.

Dette anonymtullet var beste eksempel på hvordan ting ikke bør gjøres:

Uhøytidelig avstemning....hva med å gjøre det skikkeligelig om det først skal være avstemning.

Slå sammen midt på dagen uten å si noe først.

Droppe linker, de kommer jo til bake en eller annen gang i fremtiden.

Sitter og rister på hodet.

Ja, bare dritt. De har vel egentlig ikke peiling på hva de driver med.

"uhøytidelig avstemming"... Jaja, hva var galt med linken til Anonymforumet til høyre i DiB? Enkel? Kanskje det, men hva var galt med det?

Ingen info om hvor man fant Anonym fra de som styrer siden når de forandret. Den infoen fant jeg i et ganske anonymt innlegg på skravle.

Og den "plutselige" måten å endre dette på, uten noe annet enn link(ikke hurtig, må forstås) og favoritt på egen PC å henvise til, er ALTFOR dårlig.

hehehe.. jeg må si jeg var irritert til tider på gamle forumsformen, men dette er ekstremt dårlig. Samme hvor bra de vil ha det og gjøre det.

Og... siden her henger også til tider, så det blir det samme som det gamle. Og doble innlegg og svar har vi opplevd før, og vi opplever det her.

Ta å konsentrer dere om å få siden til å fungere, FøR dere lager mer endringer, dere" ansvarlige for siden"-mennesker!!!!!

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg ligger det helt øverst på "startsiden" under felles forum...

Rett over temaet: Litt om alt- Din baby

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lykke Fryd ♥

Jeg var en av dem som var imot sammenslåingen i den uhøytidelige avstemningen og er mindre fornøyd med dette.

Argumentet til mange var at en sammenslåing ble bedre så slapp man å klikke seg fem og tilbake fra Dib og Bim, men slik det er nå så må alle som tilhører Dib klikke seg frem og tilbake eller lagre som favoritter osv. Utrolig bakvendt løsning og jeg fatter ikke at vi som var imot ikke ble hørt! Mange hadde gode argumenter, bla. at stemningen var bedre etter delingen og man ser allerede at det er på god vei tilbake slik det var før, det har allerede vært flere innlegg om "drittkasting" og det er type innlegg som iallfall ikke jeg har sett noe av siden omleggingen.

Jeg har stort sett vært godt fornøyd siden omleggingen og det har jeg også gitt uttrykk for her inne, men dette syns jeg svært lite om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg ligger det helt øverst på "startsiden" under felles forum...

Rett over temaet: Litt om alt- Din baby

Jada, men da må man ut på forum(og jeg må scrolle for å komme dit du mener). Og så kan man finne det.

Før var det direktelink til høyre under log ut eller inn. Og da gikk det fort. Nå krever det flere klikk jeg ikke liker og ikke trenger.

Og jeg er ferdig med å være gravid, så jeg DRITER i de med "gravid eller hva?" eller "kan jeg ha blitt gravid av dette?" eller "Jeg har tatt 14 negative tester, men kan jeg være gravid likevel?"!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg vil være der folk har fått barna sine, jeg. Og der var jeg. Helt til midt på dagen i dag!

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eelis+kian ♥

... Og hva i alle dager skal egentlig denne "Helse"-greia være godt for??

Endret av eelis+kian ♥
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være at jeg ikke helt hva du mener no (sikkert det), men når jeg for eksempel er inne og leser dette innlegget, ligger Anonymforumet på høyre side under snarveier i en mørke blå boks. Trenger ikke gå helt ut igjen...

men som sagt, ikke sikkert jeg henger helt med i hva du mener :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være at jeg ikke helt hva du mener no (sikkert det), men når jeg for eksempel er inne og leser dette innlegget, ligger Anonymforumet på høyre side under snarveier i en mørke blå boks. Trenger ikke gå helt ut igjen...

Det er riktig. Men trykker du på den linken havner du på Bim, og vi på Dib må tvangs-gravidiseres eller rote rundt etter veien inn til Dib igjen.

Bim merker ingen forskjell da de alltid blir prioritert, mens Dib blir fullstendig rotet til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du går inn på den som kommer du til Bim, jeg gjør iallfall det, og da må jeg enten klikke tilbake, klikke tilbake, klikke tilbake..... eller søke opp Dib på nytt igjen siden Anonymforumet nå ligger under Bim og ikke på Dib

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Siklerotte

Hvis dere leser litt lenger ned står det klart og tydelig at det skal komme en direktelink der den tidligere har ligget, og da vil du komme inn på anonymforumet i dib-drakt, selv om det fortsatt er felles.

Det har vært sånn en dag, det blir endring, og det klarer vel folk å vente en ekstra dag på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor da ikke vente med omlegging til alt var klart??? Er det umulig, eller bare et tegn på utålmodighet fra de som styrer siden?

Hvorfor måtte alltid vente, og vente...... og oppleve stenging uten forklaring for hver gang???

Og felles med de gravide og prøvere??? VIL du ha spørsmål om tester hele tiden, eller bruke tiden på annet?

Du er altfor tålmodig og mulig nygravid, Siklerotta :)

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare ta med noe til her.

Orange forum???!!! NEITAKK. HELT FORJÆVLIG. Det holder med dette mellomblå/grønne greiene her inne. Det var den "kjappe" linken i det blå feltet.

Orket ikke mer enn å prøve, så leste ikke noe der. HELT forjÆvlig, enkelt og greit. Fatter ikke de som orker det der.

Om man styrer et sånt forum som dette, så bør man kunne sine saker. OG vÆre sikre før man prøver nye ting.

Dette er blitt bare rot, selv om vi brukere prøver å bruke det som vi gjorde før.

Ta dere sammen, dere som styrer dette! Alvorlig talt!

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siklerotte

Nå har du brukt opp tegnkvoten din for i år, tror jeg.

Nei, for min del skulle forumene gjerne ha vært splittet, men nå er det engang slik at flertallet bestemmer, og flertallet ønsket at forumet skulle være felles. Og så klarer jeg å leve med det.

De burde kanskje ha ventet, men samtidig sliter jeg med å se hvor krise det kan være å måtte gå én dag uten direktelink til de turkise sidene. Selv klarer jeg til og med å ha to faner oppe samtidig, så slipper jeg det oransje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk ikke den som bruker i overflod av tegn til vanlig. Men noen ganger må man bare!!!!!! Sant??? ;)

Flertallet bestemmer? Hvor var flertallet da de skiftet form og plattform? Ikke her i hvertfall.

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siklerotte

Nei. ;)

Jeg vet ikke, fulgte ikke med på overgangen - men da lagde de vel ingen avstemming for å høre om brukerne var for omlegging eller ei? Det er ofte slik at eierne selv kan bestemme hvilke forandringer de vil gjøre, og så kan man se på det som positivt dersom de hører på og lar brukerne være med på å bestemme enkelte ting. Som det å gjøre anonymforumet felles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morn du

Synes det ikke er så vanskelig å trykke på home-knappen, trykke på forum og komme meg inn på DIB-versjonen av anonym. Ser ikke helt problemet dere tydeligvis ser.

Og hvorfor de skiftet plattform? Fordi det var så mange som var misfornøyd med at siden hang, alt gikk tregt. Vi hadde da felles anonym før omleggingen, ingen som klaget da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde da felles anonym før omleggingen, ingen som klaget da.

ehh. jo det var det! eller har du glemt hvor ille tilstander det var det inne før omleggingen og hvor mange som daglig klagde? anonym har vært en fryd etter at vi ble delt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det ikke er så vanskelig å trykke på home-knappen, trykke på forum og komme meg inn på DIB-versjonen av anonym. Ser ikke helt problemet dere tydeligvis ser.

Og hvorfor de skiftet plattform? Fordi det var så mange som var misfornøyd med at siden hang, alt gikk tregt. Vi hadde da felles anonym før omleggingen, ingen som klaget da.

Siden henger til tider(som før)enda, og dobbelpostinger skjer(som før). Og noen ganger når jeg svarer, så kommer jeg til "ubrukt side", og må redirigere alt med F5(som før). Så hva er egentlig bedret? Lite, i mine øyne. Men mer rot fordi de vil "forbedre seg hele tiden", ja.. Det er det blitt.

Homeknappen på tastaturet? Den bringer meg bare til toppen av siden jeg er på, hos meg. Og hvorfor lete etter den, når man kunne klikke på musa På anonym i linker til høyre? Mange liker å bare bruke skjermen, serru ;)

Jeg ser lite til ingenting på tastaturet når jeg skriver, men må jeg bruke andre taster, så må jeg lete.

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morn du

#21: Det har jeg ikke fått med meg.

#22: Vel, her er det ikke noe problem i hvert fall, kommer meg fint opp på null komme niks. Og da er det ikke lange veien å gå før jeg kommer meg til forum siden- forsiden.

Jeg har vel opplevd at siden har hengt seg en gang etter omleggingen, det vil jeg ikke si er masse. Og hvor er alt "rotet" ?

Jeg kan bare ikke se det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#22: Vel, her er det ikke noe problem i hvert fall, kommer meg fint opp på null komme niks. Og da er det ikke lange veien å gå før jeg kommer meg til forum siden- forsiden.

Jeg har vel opplevd at siden har hengt seg en gang etter omleggingen, det vil jeg ikke si er masse. Og hvor er alt "rotet" ?

så, så lenge du er fornøyd så fins ikke problemene? skjønner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morn du

så, så lenge du er fornøyd så fins ikke problemene? skjønner

Nei, hvordan kan jeg se på det som et problem når jeg ikke opplever det som et problem?

Og sånn by the way. det er frivillig å være her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...