Gå til innhold

Noen som har erfaring med..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inseminasjon gjennom det private? Vil gjerne høre hva dere har å si! Måtte man ha en spesiell henvisning, noen klare prøvesvar, etc? Hva kosta det, og hvor lenge måtte dere vente?

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg betalte 1500 på sykehus. Pluss 8300 i medisiner, men de var beregnet for IVF, men fikk beskjed om å bruke dem likevel etter vi bestemte oss å ikke gjennomføre egguthentingen.

Tror de kan gjøre inseminering (AIH) på vanlige fertilitetsklinikker også, men er ikke helt sikker.. Ihvertfall er det er kort og grei prosess:)

Skrevet

Jeg hadde det betalte 3000 for inseminasjonen men medisinene kostet også litt rindt 2000 tror eg... På Hausken var det ingen ventetid

Skrevet

Takk for svar! Jeg bare tenkte at det kanskje kunne være mulig å prøve inseminering gjennom en privat klinikk (uten medisiner, hvis det er mulig?) gjennom det private mens vi venter på å komme inn på forsamtale. Gynekologen finner ingenting "feil" med meg, mens vi har fått stadfesta at mannen har treige svømmere, og vi mistenker at det er årsaken til at vi ikke får det til. Hm, men jeg er kanskje litt vel utålmodig nå! :)

Skrevet

Høres lurt ut å prøve det i første omgang - om det er mulig. Ingenting er jo bedre enn å unngå alle medisinene v ivf.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...