Gå til innhold

Noen kjente slitere her da?

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med dere??

Jeg har mistet litt gløden for bim, men skal i gang med hormon behandling nå hvert øyeblikk, så da blir man kanksje litt mer engasjert igjen..

Håper ikke det er så mange slitere igjen her inne, og at alle kjente som er her, er her for og produsere nr. 2 eller 3.. hehe..

have a lovely evning

Monica

trossalt.blogg.no

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143910093-noen-kjente-slitere-her-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

vet ikke om jeg går i kategorien "sliter" , men vi brukte et godt år på nr 1, som nå er 18 mnd... å vi har ikke startet opp med prevansjon siden fødsel... vi har tenkt at skjer det så skjer det, men etter 18 mnd så har vi begynt å tenke litt at nå er det på tide det skjer :P Har sagt at skjer det ikke noe til april-mai så starter jeg med pergo.. da gyn sa det bare var å si ifra når vi skulle starte på nr to. :-)

Har vert ekstremt lite aktiv her på bim siden lillemor kom i hus, men innom i ny å ne og leser litt...

Krysser fingrene for deg :-)

Jeg er ikke kjent her, er veldig sjeldent innom. Men i april er det 2 år siden jeg slutta på pilla. Siden det har vi vært til utredning, men begynnelsen på ivf ble satt på vent da det ble opptaget celleforandinger. Venter nå på både sjekk av eggstokker med lap og livmorhalsen skal bort som følge av celleforandringene. Så sånn er ståa her da :)

kjenner igjen nicket ditt Monca*84*ønsker...

Er ikke så veldig ofte innom lenger jeg heller. Har gått på dobbel pergo denne pp... og håper fortsatt :(

To og et halvt år har gått siden vi begynte å prøve nå :(

Hei :)

Sender dere mange klemmer og ønsker at dere snart sitter med magene deres. Nesten 2 år brukte vi sist da med alle graviditene, aborter og prøvetid så vet det er sårt.

Nå er snuppa mi straks 10 mnd, tanta kom etter fødsel for et par uker siden og da starter prøvinga på nr 2.

Håper det skal gå litt lettere denne gangen, men har tross alt tullemor å kose meg med.

Håper virkelig det blir deres tur snart.

Mange klemmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...