maoi Skrevet 15. februar 2012 #1 Skrevet 15. februar 2012 Jeg har tatt mange tester di siste dagene... Alle blir positive, men det tar lang tid (over 3 min) før teststreken kommer frem og noen av dem (billigtester- sttimler) er ganske svake. Mens de " vanlige" testene er klare. Dette har pågått siden søndag. Har testdag i morgen. Skulle aldrig ha testet før. Dette har bare ført til fortvilelse og usikkerhet. Kan noen hjelpe meg.? Kan det ikke tyde på kjemisk, siden testene ikke blir raskere positive ettersom dagene går? Hcgen bør vel stige hvis alt er normalt? Hadde også mye symptomer før søndag, men nå føler jeg lite. Kjenner bare etter om tr dukker opp snart. Ble mye dette, men må få ut litt fortvilelse. Noen som har opplevd det samme??
SuperKlar86Gravid Skrevet 16. februar 2012 #2 Skrevet 16. februar 2012 Huff, skjønner godt fortvilelsen. Men, ikke fortvil før det er nødvendig. Det kan ta flere dager før hcgen stiger nok til at testen blir sterk nok. Du har ikke hatt noen blødninger? Det er det beste tegnet, at det ikke kommer noe blod. Jeg hadde kjemisk i oktober, og da kom det litt blod et par dager før testdag. Men testen var positiv, men ble så svak etter noen dager at jeg skjønte at det ikke hadde gått. Jeg er på RD2, er frys i naturlig syklus denne gangen. Jeg syns jeg leste at dette var ditt 7 forsøk? Kan jeg spørre hva som er årsaken til barnløsheten? Hos meg er det tette eggledere. Dette er vårt 6 forsøk. 4 ferske og 2 frys da totalt. Det Må være vår tur snart... Lykke masse til
maoi Skrevet 16. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2012 Hei og takk for svar:-) Jeg hadde test dag idag. Kjøpte en digital test. Den slo ut GRAVID etter kort tid:-) tok en av billigtestene nå ikveld og det gikk 30 sek så var den også positiv:-) så nå tør jeg og håpe at det endelig har klaffet for oss. Tok en blodprøve idag, skal ta en ny på mandag. Hvis Hcgen stiger normalt kommer jeg til å gråte av glede:-) Det er virkelig en påkjenning det vi holder på med... Vi var på utredning for 2.5 år siden. Det eneste de kunne forklare det med var at min mann har litt få og dårlige svømmere.. Men vi byttet klinikk etter 4 negative forsøk. Ble gravid 1 forsøk, men det endte som exu. De mistenkte der at jeg hadde endometriose, så har hatt lap, og fjernet det som var:-) 1 neg fersk forsøk i des, og nå positivt på vårt første fryseforsøk, og det i nat syklus akurat som deg:-) så jeg krysser virkelig fingrene for deg:-) ser at du har litt erfaring med dette du også. Vi kan klappe oss på skulderen være stolte over at vi ikke gir opp. Det er verdt hver tåre og slit tilslutt. Det et jeg sikker på.:-)
Kosmos77 Skrevet 16. februar 2012 #4 Skrevet 16. februar 2012 Hei og takk for svar:-) Jeg hadde test dag idag. Kjøpte en digital test. Den slo ut GRAVID etter kort tid:-) tok en av billigtestene nå ikveld og det gikk 30 sek så var den også positiv:-) så nå tør jeg og håpe at det endelig har klaffet for oss. Tok en blodprøve idag, skal ta en ny på mandag. Hvis Hcgen stiger normalt kommer jeg til å gråte av glede:-) Det er virkelig en påkjenning det vi holder på med... Vi var på utredning for 2.5 år siden. Det eneste de kunne forklare det med var at min mann har litt få og dårlige svømmere.. Men vi byttet klinikk etter 4 negative forsøk. Ble gravid 1 forsøk, men det endte som exu. De mistenkte der at jeg hadde endometriose, så har hatt lap, og fjernet det som var:-) 1 neg fersk forsøk i des, og nå positivt på vårt første fryseforsøk, og det i nat syklus akurat som deg:-) så jeg krysser virkelig fingrene for deg:-) ser at du har litt erfaring med dette du også. Vi kan klappe oss på skulderen være stolte over at vi ikke gir opp. Det er verdt hver tåre og slit tilslutt. Det et jeg sikker på.:-) Grattis maoi! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå