Gå til innhold

Dere som har blitt gravide med ivf/icsi-symptomer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg merket det nesten med en gang. Fikk en tunghetsfølelse(nesten som om det var en stein i livmora) også ble brystvortene veldig ømme. Vil si etter to til tre dager.... I tillegg hadde jeg på følelsen at det kom til å gå bra. Masse lykke til i en spennende tid.... Nesten litt for spennende :)

Jeg ble gravid på 3.ferskforsøk (hadde også to negative frys). Det som var forskjellig siste gangen var at jeg begynte å bli litt uggen 4 dager før testdag. Det var det som gjorde at jeg fikk en mistanke om at det hadde gått bra :-) De fleste andre "symptomene" hadde jeg også de gangene det ikke gikk bra, så det var nok medisinene..

Krysser fingrene for deg ;-)

Ja, var heldig og lykktes på første forsøk. Har slitt endel med cyster i forkant og måtte operere vekk en cyste på 10 cm i oktober. Og hadde første ivf i desember. Er nå 11 uker på vei og krysser fingrene for at det går bra nå. :) når har du hatt ivf?

Jeg ble gravid på første ivf forsøk, har derfor ingenting å sammenligne med i forhold til forsøk, men har vært gravid 3 ganger utenom (deriblant to SA). Hadde murringer fra dagen etter innsett. Rett rundt ikm fikk jeg også en sterk varmefølelse i underlivet i tillegg til murringene som varte i noen dager. Murringene har vært der alle gangene, men var tydligest ved ivf, men varmefølelsen har vært lik. Har også spottet en uke før ikm ved alle gravitetene.

Spennende tider, krysser fingrene for at dette går veien for deg!:-) Når er ikm?:-)

Annonse

Takk for svar! Jeg prøver ivf for første gang og hadde innsett på søndag.keg skulle egentlig ta blodprøve fredag 24.,men da er jeg i London med jobben (!) så jeg har bestemt meg for å ta en test hjemme søndag 26. Også blir det blodprøve mandag 27. Kan ikke akkurat si at jeg føler meg gravid,men er veldig trøtt,blir lett svimmel og føler meg på en måte hoven nederst i magen,men alt det kan jo være medisinene..jeg er jo bare på 4.rugedag!

Apple 80: Jeg har de samme symptomene og skal teste torsdag 23. Er stuptrøtt, svimel og hissig. I tilleg er er superhoven i magen. Jeg er på rugedag 6 i dag og trettheten kom som kasta på meg i går. Det har den gjort de andre gangene jeg er gravid , men da har jeg ikke brukt progesteron og er redd at det bare er bivirkninger denne gangen - siden det kom så tidlig denne gangen..... Men vi får krysse fingrene for at det går bra med oss begge!

Jeg hadde ingen symptomer og var sikker paa at det ikke hadde virket. Forste HCG (9 dager etter, 6-dagers embryo) var paa 530, saa man trenger ikke aa ha symptomer. Jeg hadde faktisk veldig faa symptomer gjennom hele svangerskapet, ingen morgen kvalm, bare litt mer sulten.

Mine symptomer da jeg ble gravid (fryseforsøk)

*Svimmel

*Halsbrann

*Ilinger nedover lårene

*Trøtt

Hadde også en skikkelig god følelse. På ferskforsøket et par mnd tidligere hadde jeg ingenting som kunne ligne på symptomer av noe slag.. På fryseforsøket kom symptomene allerede etter noen dager. Da halsbrannen kom ble jeg sikker på at det gikk vår vei. Var heldig og fikk beholde halsbrannen til dagen snuppa ble født!! :)

Apple 80: Jeg har de samme symptomene og skal teste torsdag 23. Er stuptrøtt, svimel og hissig. I tilleg er er superhoven i magen. Jeg er på rugedag 6 i dag og trettheten kom som kasta på meg i går. Det har den gjort de andre gangene jeg er gravid , men da har jeg ikke brukt progesteron og er redd at det bare er bivirkninger denne gangen - siden det kom så tidlig denne gangen..... Men vi får krysse fingrene for at det går bra med oss begge!

Så spennende!!Du får holde oss oppdatert med hvordan det går med testingen da.krysser fingrene for deg og!

Så spennende!!Du får holde oss oppdatert med hvordan det går med testingen da.krysser fingrene for deg og!

Jag har testdag tirs 21/2 och jag kænner igen mig mycket i trøttheten som ni beskriver. Dag 1-5 kænde jag ingenting och sedan slog trøttheten till helt pløtsligt på dag 6. Jag ær också hoven i magen (från dag 6 också) men mest på em & kvæll. Risken ær væl ganska stor att detta ær biverkningar från progesteronet men jag hoppas att det istællet ær symtom på att vi alla ær gravida! :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...