Gå til innhold

Alle oss med uttak/innsett i uke 11

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei :)

Jeg venter mensen i slutten av måneden, begynner rett på sprøyter, og forventet uttak og innsett er også i uke 11.

usababy: vårt 2 ICSI forsøk også ( eller 3, for første ble avbrutt da de befrukta egga ikke overlevde ) Syns jeg såg deg på trådene i desember at vi ca var likt da også. Håper virkelig det er våres tur nå!!

Annonse

Hvilke medisiner du går/har gått på usababy? 1 forsøk hadde jeg synarela og puregon, 2 forsøk var kort regime med puregon og orgalutran. Denne gangen skal vi prøve Elnova og orgalurtan. Så håper det gjør susen. Skal også ha lutinus istedet for crinone.

Hvor i landet dere er til behandling jenter?

Gjest usababy

Hvilke medisiner du går/har gått på usababy? 1 forsøk hadde jeg synarela og puregon, 2 forsøk var kort regime med puregon og orgalutran. Denne gangen skal vi prøve Elnova og orgalurtan. Så håper det gjør susen. Skal også ha lutinus istedet for crinone.

Hvor i landet dere er til behandling jenter?

Jeg gikk på Synarela og Fostimon, samt Lutinus på 1.forsøk.

Denne gangen sprayer jeg også med Synarela, men sprøytene er Menopur og Klexane, for å øke blodgjennomstrømming til livmoren sa de på klinikken. Lutinus skal jeg ha denne gangen også.

Dessuten skal vi prøve embryo-glue denne gangen, og håper dette vil være det lille ekstra som skal til.

Jeg skal også prøve å holde meg ekstra varm spesielt i mageområdet, da dette også skal være gunstig. Alt for å øke sjansene. :-)

Vi er til behandling hos Hausken i Haugesund.

Embryo-glue har jeg sett mange skriver om, hva er det egentlig?

Jeg har stresset veldig ved begge forsøkene, og når jeg var ruger sist, så merket jeg en del bivirkninger av crinonen også, så denne gangen er jeg tenkt å be om sykemelding etter innsett også, slik at jeg kan ta det med ro :)

Jeg holder til på Haukeland.

Gjest usababy
[quote name='sibabyno' timestamp='1329420883' post='144007865']
Embryo-glue har jeg sett mange skriver om, hva er det egentlig?

Jeg har stresset veldig ved begge forsøkene, og når jeg var ruger sist, så merket jeg en del bivirkninger av crinonen også, så denne gangen er jeg tenkt å be om sykemelding etter innsett også, slik at jeg kan ta det med ro :)

Jeg holder til på Haukeland.
[/quote]

Embryo-glue er noe de legger eggene i etter uttak, som skal øke sjansene for at de fester seg. Et slags "lim", på en måte. Det koster 1500 ekstra, men er verdt pengene dersom det faktisk gjør at det går bra denne gangen. :-) Det er jo ingen garanti, men vi har tro på det!

Stress er ikke så gunstig så jeg vil tro du vil ha godt av sykemelding for å ta det med ro. Jeg følte meg ganske mørbanket i magen de første dagene etter uttak/innsett, og er glad jeg er hjemmeværende uten mas og kav i tillegg til alle tankene og ventingen etter innsett.

Lykke til! :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...