Junifrue Skrevet 15. februar 2012 #1 Skrevet 15. februar 2012 Jenta mi er 13 mnd, hun går ikke, men reiser seg etter møblene. Hun har hatt myke ullsko/booties på føttene ute til nå, men nå når det blir varmere i været kommer vi til å være mer ute og leke, ikke bare kjøre tur, så hun trenger noe vanntett på beina. Tenkte type Stonz eller noe lignende, for de skal vel ikke ha harde såler før de kan gå? Eller skal vi satse på skikkelige sko fra begynnelsen av? Hva har dere? Noen anbefalinger?
Smil123 Skrevet 15. februar 2012 #2 Skrevet 15. februar 2012 Jenta mi er 13 mnd, hun går ikke, men reiser seg etter møblene. Hun har hatt myke ullsko/booties på føttene ute til nå, men nå når det blir varmere i været kommer vi til å være mer ute og leke, ikke bare kjøre tur, så hun trenger noe vanntett på beina. Tenkte type Stonz eller noe lignende, for de skal vel ikke ha harde såler før de kan gå? Eller skal vi satse på skikkelige sko fra begynnelsen av? Hva har dere? Noen anbefalinger? 'Dytter på denne for dette trenger jeg også tips om! Men min jente går nå da, men har bare hatt poser til nå:-) Eneste er for din del ville jeg nok satset på noen gode vintersko for det er sikkert ikke lenge til hun går alikevel hvis hun er 13 mnd :-)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 15. februar 2012 #3 Skrevet 15. februar 2012 Størstejenta brukte Stonz hele den første vinteren (begynte å gå på høsten), mens vesla fikk ordentlige vintersko med en gang (hun begynte også å gå på høsten). Fant noen vanntette fine vintersko superbillig på salg på DinSko og de har faktisk holdt henne både varm og tørr gjennom vintern Ellers synes jeg både Ecco og Viking har gode vintersko til barn, ville kanskje foretrukket Ecco til de aller minste siden de er veldig lette og fine på foten.
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 15. februar 2012 #4 Skrevet 15. februar 2012 Dette er supert å få tips om ja! :-) Er helt blank. Syns det var vanskelig å kjøpe tøfler for noen måneder tilbake. Har foreløpig ikke kjøpt noen sko, men begynner snart i barnehage, så da må hun jo ha..
mariabee Skrevet 15. februar 2012 #5 Skrevet 15. februar 2012 vi kjøpte viking vintersko fordi de var ikke så trange over rista til jenta vår. SUperfit eller soft som de heter, er smale modeller og de passet ikke så bra her. Men som småsko, er det ganske greie. De er ganske mye i sålen. Vi brukte stonz litt i starten, men plutselig så gikk hun bare mer og mer, så da var det like greit m skikkelige sko siden hun går i bhg. Nå tripper hun bra rundt, gikk når hun var 13 mnd skikkelg
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 16. februar 2012 #6 Skrevet 16. februar 2012 lillegutt på 17 mnd bruker ecco goretex, veldig fornøyde med de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå