Gå til innhold

Raper dere barna når dere nattammer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg skal rape ham om natta når han har fått pupp så våkner han så veldig og da er det vanskelig å få ham til å sovne igjen. Men hører at han promper endel... Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det har jeg ikke gjort. Minst mulig forstyrrelser om natta.

Skrevet

Enig...fort opp fort ned igjen. Ikke no prating eller raping :)

Skrevet

Ikke noe raping om natta nei. Har ikke noe problem med magevondt da, så jeg har ikke stresset med det. Nyter heller at hun utenom spisepausene sover på natta :-)

Skrevet

Null raping om natta :) Alltid ellers, men det har ikke blitt noe knip av å droppe det om natta :)

Skrevet

Og så lenge det bare er promp, og ikke mageknip er det vel ikke noe problem? Det kommer jo ut uten rap da ;)

Skrevet

ja har alltid rapet henne, hun sovner igjen likevel, våkner hyppigere hvis hun ikke får rapen opp og gulper mer, men merker at hun ikke alltid trenger å rape på natta, spiser antagelig roligere og svelger mindre luft.

Skrevet

Jeg prøver alltid å få vesla til å rape, men er ikke alltid det kommer noen rap på natta

Skrevet

Er nødt til å rape min, ellers blir det magevondt og gråting. :/ Ammer henne liggende, og så legger jeg henne bare over magen/brystkassa mi og raper henne. Da blir det ikke så mye opp og ned og hepsing.

Skrevet

Niks, ikke rap på natt. Hun spiser så rolig og fint da uten luftsluking så ikke behov. På dagtid derimot.

Skrevet

Ja, vi raper på natta!! Hadde Kolikk men nr.1, og vil gjerne slippe det med lillegutt!! :-)

Skrevet

Ja, prøver alltid å få han til å rape på natta, helt siden fødselen. Men ikke alltid det kommer rap. Han sluker en del luft når han spiser, derfor prøver jeg alltid å få han til å rape.

Storesøsknene la jeg bare tilbake i senga uten rap..

Skrevet

Nei, jeg legger henne bare tilbake i senga etter at hun har spist. Nå spiser hun ganske rolig da, og har ikke problemer med mageknip. Det er sjeldent vi får henne til å rape på dagen heller, selv om vi da prøver på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...