Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hatt et fersk forsøk med negativt resultat. Neste blir fryseforsøk i slutten av april. Hvor mange har lykkes med fryseforsøk og hvor mange forsøk har dere hatt før fryseegget satt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette vil jeg også se svaret på, i og med at jeg er i gang med fryseforsøk selv... :)

Skrevet

det lurer jeg også på, hat hatt mislykket fryseforsøk nå i naturlig syklus

Skrevet

Jeg er blitt gravid på første fryseforsøk. Er 23+4 uker i dag.

Har hatt et Ivf forsøk tidligere, ble gravid, men det var utenfor livmoren.

Skrevet

hvor mange daer etter el kan de sette inn egentlig?? om el testen ble positiv på en tordag...venter de helt til søndag? noen som vet?

Skrevet

Min ble positiv på en onsdag. Da mente de at jeg hadde eggl på torsdag. Og jeg satt inn på en lørdag. Det blir vel likt?:-)

Skrevet

Min ble positiv på en onsdag. Da mente de at jeg hadde eggl på torsdag. Og jeg satt inn på en lørdag. Det blir vel likt?:-)

hvorholder du til da? jeg er på st.olavs

Skrevet

oki, må høre om de setter inn på helg på st.olavs. så har jeg en bekymring mindre.

Skrevet

Vi har to søte som er frys. Første satt etter 1ICSI og 3 FER, andremann etter 3FER!

Lykke til!

Skrevet

Jeg har en baby som result av fryseforsok (6-dagers embryo). Jeg gikk gjennom IVF i USA og kan fortelle deg at mange klinikker der borte prioriterer fryseforsok fordi det gir kroppen tid til aa normalisere seg etter alle IVF medisinene og er forbundet med storre suksess.

Skrevet

Vi har ei lita isprinsesse :) Ble gravid på første frys etter første ferskforsøk.

Skrevet

Hei har ei jente på 13 mnd. fersk forsøk nr.2 og har nå 5 dager igjen til planlagt ks. Dette er fryseforsøk fra samme uttak som jeg fikk full klaff på:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...