Gå til innhold

er det farlig å spise for mye sushi?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror en skal spise ganske mye sushi for at det blir for mye fisk:)

Så lenge en holder seg til det som er anbefalt. Sånn som å ikke spise tunfisk så vil jeg tro at å spise mye fisk er ett bedre alternativ enn alt mulig annet en dytter i seg.

Jeg velger f.eks noen ganger å heller kjøpe sushi som godteri på lørdag enn å stappe i meg cola, sjokolade, og masse annet sukker.

Og vil også tro at det er bedre å spise sush enn å ikke spise noen ting som da blir i ditt tilfelle virker det som.

overskriften sier vel alt, men har hørt at enn ikke skal spise mere en et lakse måltid pr. uke..

Hvor har du hørt det?

Man skal gjerne ha opptil 3 fiskemåltider i uken... ;) Omega 3 er bra for deg nå!

-Men bare pass på å følge helsedirektorates anbefalinger (ungå tunfisk,krabbe etc)

Laks som brukes til sushi i Norge er fryst i 24-48timer (om du handler på bra steder), og skal derfor være trygg :)

Så kos deg, sier jeg bare! Hadde selv dilla første 4mnd, og jr vokser seg sunn og fin ;)

overskriften sier vel alt, men har hørt at enn ikke skal spise mere en et lakse måltid pr. uke..

Hvor har du hørt det?

Man skal gjerne ha opptil 3 fiskemåltider i uken... ;) Omega 3 er bra for deg nå!

-Men bare pass på å følge helsedirektorates anbefalinger (ungå tunfisk,krabbe etc)

Laks som brukes til sushi i Norge er fryst i 24-48timer (om du handler på bra steder), og skal derfor være trygg :)

Så kos deg, sier jeg bare! Hadde selv dilla første 4mnd, og jr vokser seg sunn og fin ;)

Hvis du leser innlegget en gang til så ser du at det er snakk om ET LAKSEMåLTID pr uke, ikke tre.. da sier det seg selv at det er snakk om et måtid med laks og de to andre med feks. makrell, sild etc..

Jeg og har hørt at mann skal spise laks kunn en gang for uken, og resten av avbefalte måltider inneholder annen type fisk!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...