Gå til innhold

Babysvømming med Badenymfene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en smule irritert nå. Vi meldte oss på babysvømming med Badenymfene i begynnelsen av januar. Desverre har lillebror bare vært syk siden og nå anbefalte legen at han ikke går på det i det hele tatt før til høsten. Vi har vært med 1,5 ganger og kurset er ferdig neste uke totalt 8 ganger.

Jeg har sendt e-post til dem flere ganger uten å få svar, hvor jeg har forklart hva som har skjedd. Men de vet tydligvis ikke hvordan de svarer kunder som spør om noe annet en hvordan de bruker penger på deres kurs. Den eneste som svarer er instruktøren, men han har ingen myndighet, han har anbefalt at jeg maser masse noe jeg også har gjort.

Jeg forstår godt hvis jeg ikke får noe positivt svar de har tross alt skrevet i reglene sine at de ikke refuderer pga av sykdom, men jeg må jo kunne forvente at de svarer på e-posten? Jeg får automatisk bekreftelse på at de har mottat den.

Nå har jeg intrykk av at badenyfnene kun er intresert i pengene ikke i kundene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring dem da? kan være at e-postadressa deres du har er gammel og ikke blir brukt. :)

Uansett kjipt å ikke kunne være med da, og god bedring til den lille :)

Skrevet

Ring dem da? kan være at e-postadressa deres du har er gammel og ikke blir brukt. :)

Jeg vet at den virker. for det er den samme som jeg brukte før jeg skulle melde meg på kurset. Da fikk jeg svar med en gang. Virker som om de bare svarer hvis de kan tjene penger på det. Er foreløbig litt for irritert på dem til å ringe. Det er utrolig irriterende når firmaer ikke gidder å svare på henvendelser. jeg liker også å ha alt skriftelig. Instruktøren ba meg om å mase masse på e-post siden de tydligvis er trege å svare til alle som har et eller annet problem.

Småen er på bedringens vei men han er full av utslett så det er rett og slett ikke bra for han å svømme før det forsvinner. han fikk det i forbindelse med et virus som varte i flere uker.

Skrevet

Jeg vet at den virker. for det er den samme som jeg brukte før jeg skulle melde meg på kurset. Da fikk jeg svar med en gang. Virker som om de bare svarer hvis de kan tjene penger på det. Er foreløbig litt for irritert på dem til å ringe. Det er utrolig irriterende når firmaer ikke gidder å svare på henvendelser. jeg liker også å ha alt skriftelig. Instruktøren ba meg om å mase masse på e-post siden de tydligvis er trege å svare til alle som har et eller annet problem.

å... I see. Sånn sett. Dårlig gjort av de da! Og at instruktøren faktisk sier at du må mase på de viser jo bare at det her er et kjent problem... Noe som skiller gode og dårlige bedrifter er jo hvordan de håndterer et problem kunden har. Tvi tvi :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Må jo legge inn hvordan dette gikk. Etter en masse e-post hvor jeg til slutt fant ut at jeg skal ringe. Sjekket jeg heldigvis kontoen min først.

Badenymfene hadde satt inn 500 kr. :)

Jeg fikk aldri noe svar fra dem, men de ga i hvertfall noe av pengene tilbake. Nå kan jeg trygt anbefale dem igjen, man må bare spørre gjentatte ganger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...