Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvorfor i H****** kan dere ikke la være å kødde det til her inne nå da, nå som dere lissom har klart å få oss til å godta sidene deres ?????

Fy flate asså.....

hvorfor gjøre det dere har gjort på anonymforum???

når jeg skal på anonym nå, må jeg klikke meg inn på bim, og kommer ikke ut derfra igjen, faen asså...jeg hører ikke til der, jeg skal være på dib....

nei, dette var dråpen,nå gidder jeg ikke gi dere flere sjangser.

og ikke gidd, og si at alle ville ha det sånn, for det vet jeg det ikke var, men det er nok lettere for dere, og dere lurer dere selv til å tro at det blir mere aktivitet her inne, men det gjør nok ikke det.....

Fortsetter under...

Hei HI.

Den uhøytidelige spørreundersøkelsen vår viste at de aller fleste ville at anonymforumene skulle samles i ett. Så da gjorde vi det.

Jeg skal fikse på boksen til høyre, slik at snarveien går direkte inn til anonymforumet med Din baby-drakt.

Beklager at du ikke liker det, men jeg får dessverre ikke sagt noe mer enn dette.

Elin.

ja,hvis dere klarer å gjøre det så er det jo greit, men at vi skal surre rundt på andre sider her inne, er bare tull, dere får ikke flere reklamepenger av den grunn.

Ellers synes jeg dere burde ta mye mere hensyn her inne, og forklare i forkant hva dere skal gjøre, for hadde jeg vist at dere ville lage ny hurtigboks, så hadde jeg kunnet latt være å skrive det jeg gjorde.

Også jeg som likte ann mari så godt, hun ordnet opp....og var høfflig selv om vi har vært med klørne ute hele tiden....

Kanskje noe å lære av henne??

HI.

Vi som bruker forumet kan vel prøve å være litt hyggeligere med moderatorene også. Spørre penere, og ikke kjefte så voldsomt for småting. Ville du likt å få servert det du nettopp serverte dem her, når du var på jobb? Tenker du ikke vil det.

Annonse

Helt ærlig, så var det å samle hele greia i mindre antall forum. Ikke samle alle aldersgrupper på barna!

Skravle og aonym på DiB kunne blitt ett, men ikke baby i mage og baby ute av mage!

Og der glippet dere. Grunnen er nok at ingen så vitsen med Skravle og Anonym så lenge man kunne være anonym begge steder, og begge steder tjente samme formål......

Så her var glippen deres! Så til de store grader.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...