Gå til innhold

8 mnd kontroll, vekt og lengde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal på 8 mnd kontroll i morgen.

Hvor store var deres da? Mistenker at min "lille" nærmer seg 10 kg...

og hva var "temaet" den timen?

Skrevet

Lillegull blir 8 mnd nå, og han er 69,5cm og 7,8kg. Vi snakket om sikkerhet i hjemmet og førstehjelp

Skrevet

Nå er det ikke 8 mnd kontroll på vår helsestasjon, men vi var på forsinket 7 mnd kontroll når hun var 7,5 mnd og hun var da 6,9 kg og 69 cm.

Har ikke vært noe tema på de individuelle kontrollene, da har det vært mest prat om alt mulig. Mye vekt og mat for vår del da hun har hatt dårlig vektoppgang og mistanke om reaksjon på bl a gluten.

Har gått på barselgruppe på helsestasjonen der det har vært et tema hver gang. Og tema var språk og samspill ved 7 mnd og tannpleie ved 9 mnd.

Skrevet

Har ikke åtte mnd kontroll, men ni mnd. Da var hun 71cm og 7.8kg.

Var vel ikke noe tema, vi pratet bare om løst og fast :)

Skrevet

Lillegull var 11,5kg og 76 cm på 8mndskontrollen for en uke siden :) Pratet mest om søvnproblemene vi fortsatt har.. mao ikke no fastsatt tema, prater nok om det du har på hjertet.

Skrevet

Var ikke noe spesielt tema hos oss heller:) min gutt var blitt 77,5 cm og 11,8 kg;)

Skrevet

Lille snuppa mi var 65,5 lang og 6,4 kilo. Her ble det prat om litt dårlig vektoppgang, begynnende krabbing og diverse jeg lurte på.

Skrevet

Vi var på 7/8 måndeders kontroll ved 7,5 måned. Da var lillemann 69,5 cm og 8,4 kg. Inget spesiellt tema...

Skrevet

Jenta mi var 70,7 cm og 8,3 kg :) Vi snakket også om løst og fast :)

Skrevet

gutten min var 73,5 cm og 10 kg. Snakket litt om fast føde/måltider og krabbing.

Skrevet

Her er det ikke 8 mndskontroll, 9 mnd er det nærmeste. Storebror var 78 cm og 10 kg, lillebror var 75 cm og 8,6 kg.

Skrevet

gutten min var 70 cm og 9,7 kg. Temaet her var 1. hjelp

Skrevet

Min gutt var 71 cm og 8,6. Vi snakket om motorisk utviklilng og testet hørsel.(tror det var standard med hørselstest)

Skrevet

lille-store gutten min var 72cm og 10kg :)

Skrevet

lille-store gutten min var 72cm og 10kg :)

Temaet her var 1.hjelp vi møttes hele barselgruppa på hs og så en 1.hjelp film:)

Skrevet

mini var 8,9 kg og 74 cm... Vi skjekka hørsel og snakka om sikkerhet i hjemmet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...