Gjest Morn du Skrevet 15. februar 2012 #1 Del Skrevet 15. februar 2012 Må inn i boksen til høyre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morn du Skrevet 15. februar 2012 #2 Del Skrevet 15. februar 2012 *ANONYM* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugress Skrevet 15. februar 2012 #3 Del Skrevet 15. februar 2012 Helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 15. februar 2012 #4 Del Skrevet 15. februar 2012 Ja, jeg vet. Etter at jeg slo sammen forumene kommer den ikke automatisk opp. Men jeg skal nok få det til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 15. februar 2012 #5 Del Skrevet 15. februar 2012 Enn så lenge la jeg anonymforumet inn under snarveier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morn du Skrevet 15. februar 2012 #6 Del Skrevet 15. februar 2012 Fint Da er den lett tilgjengelig i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
It's all about me Skrevet 15. februar 2012 #7 Del Skrevet 15. februar 2012 Enn så lenge la jeg anonymforumet inn under snarveier. Å med den linken blir vi på Dib flyttet over på Bim.Jeg har ikke barn i magen, vil ikke ha barn i magen og har ingenting inne på Bim å gjøre. Jeg vil være på Dib!Hvorfor må dere ødelegge når ting faktisk for det meste fungerte som det skulle?Om det å slå sammen de to anonymforumene er lurt eller ikke er en ting, men klarer dere ikke gjøre det skikkelig får dere heller la være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 15. februar 2012 #8 Del Skrevet 15. februar 2012 Hei frokostquiz. Den blir liggende som Barn i magen-link til jeg får endret linken over. Når det er fikset kommer du inn til anonymforumet med Din baby-drakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
It's all about me Skrevet 15. februar 2012 #9 Del Skrevet 15. februar 2012 Med tanke på hvilket tempo ting har skjedd her inne til nå, og tekniske feil når ting utføres, er vel det noe som kan drøye lengre enn sommeren bruker på å finne veien til Bergen. Så da synes jeg det fremdeles var en bedre ide å slå sammen Skravle og Anonym istedenfor, og la de som vil ha med seg den andre gruppa anonyme hoppe frem og tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 15. februar 2012 #10 Del Skrevet 15. februar 2012 Her er anonymforumet i Din baby-drakt: http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/forum/5206-anonymforum/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
It's all about me Skrevet 15. februar 2012 #11 Del Skrevet 15. februar 2012 Her er anonymforumet i Din baby-drakt: http://www.klikk.no/...06-anonymforum/ Så imellomtiden skal vi på Dib ta omveien innom denne tråden for å komme tilbake til Anonym når vi har tittet på andre forum?Supert og stor applaus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 15. februar 2012 #12 Del Skrevet 15. februar 2012 Det beste tipset da er at du eventuelt lagrer det som favoritt på pc'en din. Da finner du den kjapt og enkelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2012 #13 Del Skrevet 15. februar 2012 å,jeg skjønner ikke hvorfor dere skal gjøre det så vanskelig bestandig? også tar det jo 100vis av år å få det iorden igjen...eller det var å ta litt hardt i, men brukanes da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 16. februar 2012 #14 Del Skrevet 16. februar 2012 Nå har jeg lagt inn to linker under snarveier; en til anonymforumet BIM og en til anonymforum DIB. Håper det blir enklere da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå