Anonym bruker Skrevet 15. februar 2012 #1 Del Skrevet 15. februar 2012 Så mange er vel ikke inne på forumene her, men jeg vil uansett si gratulerer, og takk for et godt tilbud til oss som leser klikk, og oss skravleglade med barn i eller utenfor magen. Kos dere med kaka, og fortsett på samme måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kari_Kanari Skrevet 15. februar 2012 #2 Del Skrevet 15. februar 2012 Takktakk! Hyggelig med gratulasjoner og ros. Veldig god kake, her er'n! *Gomlegomle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2012 #3 Del Skrevet 15. februar 2012 Dette er jo en side for ris og ros, og jeg synes kanskje dere til tider får litt vel mye ris. Ville bare informere om at det faktisk er noen her inne som føler at dere fortjener en del ros også. Men det blir vel fort litt mye ris i disse omleggingstider. (Sniker inn at helse har overtatt der linken til anonymforum sto i den ruta på høyresiden?) Jeg skryter anonymt, så jeg slipper bli sett på som smisker. hehe Ha en fin feiring vidre, alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morn du Skrevet 15. februar 2012 #4 Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) Det er da ikke noe galt i å skryte Jeg har sagt ifra om det jeg er både misfornøyd og fornøyd med. Uten at jeg føler at jeg har "smisket". Det er jo den eneste måten de som drifter siden kan få vite hva som er bra og ikke Endret 15. februar 2012 av LisaGikkTilSkolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 15. februar 2012 #5 Del Skrevet 15. februar 2012 Dere er greie, tusen takk! Etter at vi slo sammen anonymforumene kom ikke linken opp i boksen til høyre. Derfor har jeg, enn så lenge, lagt til anonymforumet under snarveier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siklerotte Skrevet 15. februar 2012 #6 Del Skrevet 15. februar 2012 Godt med kake, men har de forsøkt å spare inn penger der de kan? Var da fryktelig tynn til marsipankake å være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kari_Kanari Skrevet 16. februar 2012 #7 Del Skrevet 16. februar 2012 Var da fryktelig tynn til marsipankake å være. Tror du ble litt lurt av synsvinkelen på bildet, kaka var absolutt ikke tynn! Og det ble ikke jeg heller, etter å ha hylt innpå et digert stykke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå