Gå til innhold

Flere som mister matlysen??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde det akkurat som deg fram til uke 24. Gikk ned 7 kg. Følte jeg aldri kom til å like mat igjen (jeg er en skikkerlig matmons) så snudde det seg helt etter dette og har nå gått opp 7 kg oppå de -7 altså 14 :)

Drikk masse. Juicer, melk, drikkeyougurt, saft. Ikke ty til enkle løsninger som fastfood bare fordi du må ha i deg næring. kjeks og knekkebrød kan kanskje hjelpe på matlysten.

Samme her, har ikke noe matlyst..ingenting som frister. Kvalmen har tatt meg og jeg kaster opp dagen lang. Slitsomt. I går når mine kolleger skulle gå til lunsj var det en som stilte seg opp rett ved pulten min og demonstrativt utbrøt: "Jaja, nå er det lunsj. Man Må jo ha mat". Jeg kikket bare på ham og fortsatte arbeidet. De tror nok jeg også lider av en eller annen spiseforstyrrelse, er ganske tynn/slank i utgangspunktet. Gleder meg til jeg kan brøle det ut: JEG ER GRAVIIIIIID!

Annonse

Jeg har nesten ikke matlyst for tiden. Det eneste som funker er tørt, ristet brød med smør. Frukt fungerer også fint. Middager er imidlertid en utfordring siden det meste er "kvalmt" akkurat nå. Mine matcravings endres fra time til time nesten! Det ene øyeblikket er f.eks potetmos fristende, en halvtime etterpå brekker jeg meg nesten av tanken på det! Noen andre som har det slik?

Kjenner meg så godt igjen...

INGEN middager har fristet, og hvertfall ikke hvis man må lage de først. Etter å ha stått på kjøkkenet i matlukten er det uaktuelt å spise det etterpå. Det blir mye vann og enkel kost. All feit mat utgår.

MEN, det er på vei til å snu! :D I går klarte jeg å spise middag og det var faktisk godt!

10+2 og forhåpentligvis blir det bedre jo lenger jeg er på vei....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...