Gå til innhold

Ingen oppmerksomhet fra mannen i går...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk ingen ekstra oppmerksomhet fra mannen i går på Valentines Day. Merker jeg synes det er litt sårt og hadde håpet han skulle gjøre bare litt stas på meg for å vise at han setter pris på meg. Vi pleier ikke gjøre noe stort ut av Valentines Day eller andre merkedager, men har før spist en god middag eller fått blomster osv. Jeg hadde kjøpt et søtt kort til han hvor jeg skrev at jeg elsket han osv som jeg la frem kvelden i forveien så han fikk det på morgenen før han gikk på jobb. Hadde så innmari håpet å få et eller annet, evt bare en søt tekstmelding eller noe, ville ikke trengt å være noe stort når han kom hjem fra jobb. Jeg prøvde å foreslå at vi skulle lage en god middag, men han har fått for seg at han må leve litt sunnere så han ville bare ha ferdigpose suppe. og etter middag så jogget han en tur. Har en liten baby så jeg må være hjemme. Etter det syntes jeg bare alt var sårt og satt meg i andre enden av sofaen enn han og surfet på nettet mens han spilte playstation. Skikkelig koselig og romantisk liksom.

Vet han er veldig opptatt av at ting ikke skal bli en selvfølge. Men jeg vasker alt av klær og han få rene og brettede klær inn i skapet sitt og rene skjorter ligger alltid klare for han, det er bare en selvfølge liksom. Mens blomster på valentines day må ikke bli en selvfølge, tror det er det han tenker... Eller om han ikke bryr seg? Eller er det jeg som overreagerer og tenker for mye på det?

Jeg sa ikke så mye til han om det i går. Leste bare høyt et par meldinger som lå ute på facebook "fått roser av kjæresten" ol. Gadd ikke sutre til han og si det direkte, da vet jeg at vi bare får en krangel om at jeg vil krangle og så ville jeg fått blomster i dag fordi jeg maste om det i går, og de blomstene ville ikke akkurat gitt samme følelse.

Vet ikke helt hva jeg egentlig vil med dette innlegget, skulle bare ønske han viste meg litt ekstra oppmerksomhet, trenger ikke å vært noe stort og kostbart...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Enten så glemmer du det, eller så sier du til han hvordan du føler:) Det trenger jo ikke å bli en krangel fordi om, det er jo bare til å fortelle han det på en rolig måte. Samboeren min syns heller ikke noe om den dagen, men han er ikke vandt til å feire noe i det hele tatt. På bursdagen min ifjor fikk jeg ingenting fordi bursdagspresangene skulle være å gjøre badet enda finere under byggingen. Faren hans sa det var bra at han ikke hadde kjøpt noe til meg, og da ble jeg veldig trist.. Jeg fortalte han at det var den ene dagen i året jeg følte var "min" og at jeg satt pris på bursdagshilsner og at folk sa de var glad i meg. Når han skjønte hvor mye det betydde for meg fikk jeg både kort, blomster og øredobber:) Valentines day og bursdag kan nok ikke sammenlignes, men jeg syns du skal fortelle han selvom så lenge det plager deg:)

Endret av lillelykkelig ♥ jenten min ♥
Skrevet

Fikk ikke noe oppmerksomhet jeg heller ;)

Her i hus er vi faktisk enige om at Valentines day er oppskrytt..

Hvorfor bruke en dag til å gjøre noe romantisk når man har 364 andre dager å gjøre det på??

Enten sier du det til han eller glemmer det ;)

Skrevet

Fikk ingen oppmerksomhet jeg heller..Fortalte han for mange år siden at jeg syntes det hadde vært koselig å gjøre litt ut av dagen,da vi ellers ikke er så flinke til å gjøre stas på hverandre (forutenom når vi har jubilum).. Da tenker jeg ikke noe stort,men kanskje et koselig kort el.

Nå feirer vi verken jubileum eller noe annet. Fødselsdag får jeg jo pakke selvfølgelig,men må lage mi ega kake :P

Synes faktisk det er litt trist... Skulle ønske vi iaf kunne feire jubileum...

Skrevet

Jeg fikk ikke heller noe i går, men vi feirer ikke den dagen.

Jeg mener ikke å være slem nå, men jeg må bare si at jeg synes mange damer har litt vel høye forventninger til menn generelt. Jeg synes ikke at du kan forvente at han skal forstå hvilke forhåpninger du hadde til denne dagen, med mindre du faktisk sier det til ham!

Denne dagen betyr mest sansynlig null og niks for ham, og da er det vel ikke så lett å skjønne at du ønsket deg en sms eller et kort?

Det fungerer ikke sånn i vårt forhold, i alle fall. Han tenker på en helt annen måte enn meg, så om noe plager meg så er jeg faktisk nødt til å fortelle ham det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...