Gjest ________ Skrevet 15. februar 2012 #1 Del Skrevet 15. februar 2012 Er på sykehuset nå idag tenkte jeg skulle skrive litt om hvordan jeg opplever dette. Fikk miflygen(eller noe sånt) på mandag, den tok jeg i munnen og svelget. Gikk igrunn ganske fint følte meg fin. Tirsdag fikk jeg brunlig utflod utpå kvelden Onsdag(idag) kom jeg på sykehuset og fikk ta to paralgin forte og en kvalmestillende i munnen så fikk jeg skifte til sykehus klær å gå på do og selv sette 4 cytotec 0,2 mg kjeden klokka 09.00 Etter det skulle jeg legge meg ned en time og slappe av. Etter 45 min begynte jeg svakt å få sterke mens smerter. Kan vel nevnes at jeg tidligere har født i uke 40 og tatt en kirurgisk abort 09.45 Sterke mens/rie smerter ( slik de første riene i en fødsel er i begynnelsen ) jeg begynner å angre på at jeg ikke valgte kirurgisk fordi det er ganske så vondt. Jeg blir også litt kvalm og brekker meg litt og spyr... 10.00 kjenner vannet går Det var godt, fordi da gidde smertene seg en liten stund og jeg håper dette går fort over.., Skal holde dere oppdatert Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143909930-medisinsk-abort-etter-ma/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå