Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha fryseforsøk neste gang og har et spørsmål:

Jeg har bare to egg på frys, de skal være perfekte, men det jeg lurer på er om de tar opp ett og ett og eller om de tiner begge to på en gang. Hvis begge overlever, vil de sette inn begge to?

Ettersom jeg bare har to på frys synes jeg det vil være dumt å kaste ett, hvis det overlever.

Jeg er 35 og holder til på Riksen. Har kun hatt et forsøk til nå, vet ikke om det har noe å si.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143909919-spm-om-frysefors%C3%B8kriksen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde fryseforsøk på riksen i september i fjor. Hadde 5 egg på frys. Disse var fordelt i tre strå. Hos meg tinte de opp to egg, da de lå i samme strå, det ene egget døde dessvereer, så jeg fikk kun satt inn ett egg. Hadde begge overlevd hadde de satt inn begge eggene. Vil vel tro de setter inn begge dersom de tiner to og begge er perfekte.

Masse lykke til :)

Annonse

Hvis de er fryst ned sammen, blir de tint sammen, overlever begge, settes de inn. De kaster ingen embryo. Har hatt tre fryseforsøk på Rikshospitalet, fikk inn to embryo de gangene det var to som var tint (jeg var 32 år). Det er bittelitt mindre sjanse for graviditet med frys, derfor er de ikke like restriktive der som på ferskforsøk (var det de fortalte meg). Lykke til, jeg ble gravid på to av fryseforsøkene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...