Nostalgi Skrevet 15. februar 2012 #1 Skrevet 15. februar 2012 Jeg er 8 dpo idag . Ble litt svimmel nå ikveld men bortsett fra det så har jeg ingen symptomer , leser at det er veldig vanlig med ømme pupper.. Er det noen som ikke har ømme pupper men testet positivt likevel?
juli1999september2012 Skrevet 15. februar 2012 #2 Skrevet 15. februar 2012 Hei! jeg hadde ømme pupper i min første graviditet,men denne gangen kjenner jeg INGENTING! merkelige greier men er vist veldig forskjellig hører jeg.... noen har ikke ømme pupper det første svangerskapet men får det på andre osv... så dette er inviduelt vil jeg tro
**Cayenne** Skrevet 15. februar 2012 #3 Skrevet 15. februar 2012 Uansett fester ikke egget seg før tidligst 5 dpo, så det er nok for tidlig å få ømme pupper uansett. Lykke til!
Mammapudding Skrevet 15. februar 2012 #4 Skrevet 15. februar 2012 Jeg er også 8 dpo i dag Pleier å ha en øm pupp før ikm, men den er ikke der nå..men kommer sikkert i løpet av helga hvis mensen kommer. Da jeg gikk med Leah fikk jeg vel ømme pupper etter at jeg egentlig skulle hatt mensen, jeg var absolutt ikke prøver så trodde det var pms-pupper..det var ikke før i uke 6 eller noe at de ble voldsomt ømme. Så uansett trenger de ikke å bli ømme før flere uker ut i svangerskapet, eller ikke i det hele tatt
Lisse_01 Skrevet 15. februar 2012 #5 Skrevet 15. februar 2012 Jeg er 7 uker på vei. Har ikke ømme pupper i det hele tatt. Kjenner ingenting
Gutt<3Jente<3Spire Skrevet 16. februar 2012 #6 Skrevet 16. februar 2012 Jeg går også å venter på ømme pupper.. kniper nesten så hardt at det faktisk gjør litt vondt.. herlighet som dette går til hodet på meg!! Med min minste var ikke puppene mine øm, men brystvortene kjentes ut som om de var kjempe sår.. følte at jeg hadde blitt bitt noe voldsomt..!
Maya86 Skrevet 16. februar 2012 #7 Skrevet 16. februar 2012 Jeg hadde ikke ømme pupper da jeg var gravid. Merka ingenting før uke 6. Da kom kvalmen og trøttheten.
Nostalgi Skrevet 16. februar 2012 Forfatter #8 Skrevet 16. februar 2012 Godt å høre. Det er så spennende er klar for å bli 3 barnsmor;)
Nostalgi Skrevet 16. februar 2012 Forfatter #9 Skrevet 16. februar 2012 Og husker ikke hvordan det var i de forrgie svangerskapene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå