♥ Min engel ♥ Skrevet 14. februar 2012 #1 Skrevet 14. februar 2012 Har en liten en som kun har sovet halvtimes dupper, fra fødselen! Er nå 4 mnd og slo til med en dupp på 1 time og 15 min igår. MEN IDAG slo hun til med en dupp på nesten 2,5 TIMER!!!! Ble jo kjempe bekymret, måtte sjekke at hun pustet flere ganger! Hehe Krysser fingrene for at det fortsetter!! Kanskje hun da ikke blir like lett overtrøtt på dagtid Flere med halvtimesdupp-babyer som har opplevd det samme når de runder 4 mnd??
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 15. februar 2012 #3 Skrevet 15. februar 2012 Skjønner veldig godt den følelsen, hehe! Jeg trodde hun hadde dødd:p Her var hun nærmere 6 og ikke 4 mnd, men det er kjempe deilig! Noen ganger slo hun til med 3 timer, og da begynte jeg å kjede meg, hehe..
♥ Min engel ♥ Skrevet 15. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2012 Skjønner veldig godt den følelsen, hehe! Jeg trodde hun hadde dødd:p Her var hun nærmere 6 og ikke 4 mnd, men det er kjempe deilig! Noen ganger slo hun til med 3 timer, og da begynte jeg å kjede meg, hehe.. Ja, jeg var på besøk hos min mor, sammen med min søster. Og både jeg og min søster måtte inn å sjekke henne noen ganger. Mens mamma bare lo av oss hehehe. Skulle hun plutselig slått til med 3 timer på dagtid så hadde jeg og begynt å kjede meg! Er begrenset hvor lenge jeg gidd å være på dataen
zassy☆ Skrevet 15. februar 2012 #5 Skrevet 15. februar 2012 ville bare si, så utrolig godt! Her har vi også hatt 30mindupper, er ikke så heldig som deg men får 1-1,5 timer nå noe jeg synes er kjempelenge i forhold, hehe. men kjenner meg igjen i bekymringen, første gangene løp jeg og sjekket henne hele tiden, er jo ikke rart når de ALLTID har våknet etter 30 min at man begynner å lure nyt det! Her endret det seg nærmere 5 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå