Gå til innhold

Snuppa slo alle rekorder! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten en som kun har sovet halvtimes dupper, fra fødselen! Er nå 4 mnd og slo til med en dupp på 1 time og 15 min igår. MEN IDAG slo hun til med en dupp på nesten 2,5 TIMER!!!! Ble jo kjempe bekymret, måtte sjekke at hun pustet flere ganger! Hehe ;) Krysser fingrene for at det fortsetter!! Kanskje hun da ikke blir like lett overtrøtt på dagtid :)

Flere med halvtimesdupp-babyer som har opplevd det samme når de runder 4 mnd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville bare si så deilig! :)

Skrevet

Skjønner veldig godt den følelsen, hehe! Jeg trodde hun hadde dødd:p

Her var hun nærmere 6 og ikke 4 mnd, men det er kjempe deilig! Noen ganger slo hun til med 3 timer, og da begynte jeg å kjede meg, hehe..

Skrevet

Skjønner veldig godt den følelsen, hehe! Jeg trodde hun hadde dødd:p

Her var hun nærmere 6 og ikke 4 mnd, men det er kjempe deilig! Noen ganger slo hun til med 3 timer, og da begynte jeg å kjede meg, hehe..

Ja, jeg var på besøk hos min mor, sammen med min søster. Og både jeg og min søster måtte inn å sjekke henne noen ganger. Mens mamma bare lo av oss ;) hehehe. Skulle hun plutselig slått til med 3 timer på dagtid så hadde jeg og begynt å kjede meg! Er begrenset hvor lenge jeg gidd å være på dataen ;)

Skrevet

ville bare si, så utrolig godt! Her har vi også hatt 30mindupper, er ikke så heldig som deg men får 1-1,5 timer nå noe jeg synes er kjempelenge i forhold, hehe. men kjenner meg igjen i bekymringen, første gangene løp jeg og sjekket henne hele tiden, er jo ikke rart når de ALLTID har våknet etter 30 min at man begynner å lure ;) nyt det! Her endret det seg nærmere 5 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...