Gå til innhold

Lutinus vs Crinone

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mye bivirkninger med Crinone, hodepine, kvalme og tretthet. Håper det gir seg nå som jeg slutter med crinone :)

Ja, jeg er heldig som er gravid :D

Men veien hit har vært fryktelig lang, 2SA,1MA og 1 døfødt fødsel. Tror ikke jeg senker skuldene før alt er trygt over.

Jeg hadde skrevet historikken i profilen min, men etter de endret forumet ble den borte.

Føler meg ikke som en heldig gris, men er fullstendig klar over at jeg er kjempe heldig som er kommet hit jeg er kommet nå :)

Og for all del, du kunne IKKE vite min historikk ;)

Men jeg måtte bare fortelle, for jeg føler meg ikke som en heldig gris.

Håper virkelig du lykkes med forsøket ;) Masse lykke til :D

Mye bivirkninger med Crinone, hodepine, kvalme og tretthet. Håper det gir seg nå som jeg slutter med crinone :)

Ja, jeg er heldig som er gravid :D

Men veien hit har vært fryktelig lang, 2SA,1MA og 1 døfødt fødsel. Tror ikke jeg senker skuldene før alt er trygt over.

Jeg hadde skrevet historikken i profilen min, men etter de endret forumet ble den borte.

Føler meg ikke som en heldig gris, men er fullstendig klar over at jeg er kjempe heldig som er kommet hit jeg er kommet nå :)

Og for all del, du kunne IKKE vite min historikk ;)

Men jeg måtte bare fortelle, for jeg føler meg ikke som en heldig gris.

Håper virkelig du lykkes med forsøket ;) Masse lykke til :D

hei igjen.... uff ville ikke være slem

Jeg vet hvordan det er å miste, mistet min lille prinsesse i uke 24... hun levde i knappe 20 min.... Har fått tre nydelige barn etter det. Nå har jeg ny mann og han har dårlige svømmere så derfor har vi holdt på med babylaging i 2 år.... hadde et mislykket forsøk i oktober og skal på med kortregime nå. innsett uke 22. hvor er du fra? Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...