Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min fastlege får meld fra sykehuset på alt vedrørende IVF behandlingen. De spør riktig nok hver gang om de skal sende til fast lege eller om jeg har privat gynekolog. Så jeg ber dem alltid om å sende kopi til fastlegen. Så hun har full oversikt over sykehus historikken.

Jeg er 50% sykemeldt og det er fastlegen som har sykemeldt meg. Ikke noe problem, veldig god oppfølging fra fastlegen ;)

Jeg fikk fra gyn og sykehus når det var nødvendig. Hvis jeg var deg ville jeg kontaktet den du føler skjønner hva som er problemet og som du har hatt mest kontakt med.. Min fastlege følte jeg ikke skjønte noenting av hva jeg drev med..

Annonse

På St.Olavs har jeg aldri fått noe mere sykemelding utover de 3 dagene. Og fatslegen får jo tilsendt noen papira, men jeg forteller jo selv hva det er jeg holder på med. Han trenger jo ikke å vite så mye angåendes det men mere av det hvordan du føler deg og hva som feiler deg... tror ikke klinikken skal sykemelde deg for bivirkningene av medisin for eksempel.

Jeg sier ikke at man ikke kan få sykemelding fra fastlegen, bare at jeg fikk sykemelding fra klinikken og at det ikke var noe problem. Trengte ikke å møte opp, tok bare en telefon og fortalte hvordan jeg hadde det. Men dette var en privat klinikk og ikke St Olav:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...