Appelsindyret Skrevet 14. februar 2012 #1 Skrevet 14. februar 2012 Har akkurat kjøpt Gulliver Stellebord på IKEA.Jjeg er kjempe fornøyd med det, men ingen stellematter jeg har kikket på passer :S Måtte hatt en pute som er ca 50x70 cm. Noen som vet om en som kunne ha passet?
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2012 #2 Skrevet 14. februar 2012 Ikea har jo stellematte? Den passer vel.
Appelsindyret Skrevet 15. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2012 nei det gjør den ikke...
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 16. februar 2012 #4 Skrevet 16. februar 2012 Utrolig nok, så er den faktisk ikke passe. Den er for kort. Vi har den likevel vi da. Har gått helt fint :-)
ST91 Skrevet 16. februar 2012 #5 Skrevet 16. februar 2012 vi har også gulliver stellebord fra ikea, men valgte å kjøpe stellematten på barnashus selv om den ikke er lang nok. Men har lagt en tykk hånduk i ene enden. Det går helt fint.
☆☆☆ Skrevet 16. februar 2012 #6 Skrevet 16. februar 2012 Nå blir stellebordet foreløpig bare brukt til å oppbevare babyting i hyllene og våre klær på toppen. Men jeg har også gulliver stellebord og matten er kortere enn bordet. Jeg ser på det som en fordel, da kan jeg oppbevare stelleprodukter og noen bleier på enden av bordet. Jeg har ikke prøvd ut i praksis, men venninnen min med samme bord og matte gjør det sånn, og det fungerer utmerket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå