Gå til innhold

En liten oversikt, jeg begynner..heheheh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Vinglepetrine

39 år, 2 barn på 11 og 17. Tror vi er klare for nr. 3, men er ikke helt sikker, blir jo veldig uvant med en baby nå som de to andre er blitt så store. De klarer seg jo stort sett selv.

Er bare så redd for at jeg kommer til å angre senere, da det virkelig vil være for sent å få en liten til. Spennende dette her :-)

Annonse

Hei jenter, ja dette er utvilsomt spennende...

Jeg har tre fra før. 12, 8, 5 men vi venter i spenning på fjerde.... har vært prøvere i 2 år. Hadde forsøk i Danmark i oktober, de satt inn to egg, men det gikk galt. Nå veter vi på uttak/innset i uke 11. Er fra Akershus....

Det er vår tur nå.....

Magica fra tryll jeg tar av meg hatten for deg.... jammen i meg tøft å sette i gang igjen..... all respekt.... hva er alderen på de du har?

Er 38, med tre små! De to største fyller 4 og 5 i løpet av våren. Minstemann fyller 4 måneder om noen dager. Har ikke fått tilbake mens etter siste fødsel, men bruker heller ikke noe for å forhindre nytt svangerskap... Har blitt gravid ekstremt lett med de tre første. Har egentlig ikke sagt at vi skal ha en til, men gjør heller ikke noe for å forhindre det! Vil gjerne, men er redd for hva omgivelsene skal si... Min herlige mann støtter meg uansett! :) Godt å se at det er flere voksne som ønsker stor familie!!!

Akkurat blitt 37 år. Fikk en gutt når jeg var 33 og en jente når jeg var 35. Prøver nå på nr 3. Er vel inne i 4 pp...og tror ikke det klaffer denne perioden henner:-( ( gutten gikk på 5 pp og jenta på 1 pp). Så tar vel litt tid denne gangen

Annonse

Hallo, er 38 år. Er så heldig å ha to gutter på 3 og 7 år, vil så gjerne ha en til. Men det er lettere sagt enn gjort, har ikke gjort noe for å forhindre at det skulle komme en til siden jeg fikk den siste, men har begynt inntensivt å prøve det siste året. Så håper at spiren skal sitte snart. Blir jo ikke yngre - dessverre... Håper:-)

Jeg er 37 år og har 2 tenåringer på 13 og 15 år fra før.

Har drømt om en liten en i 7-8 år,men måtte ha en mann først..hehe.Jeg og mannen min har nå vært sammen i 3 år og han har ingen fra før

.Jeg ønsker meg 2 barn i og med at de eldste er så store.

Er inne i 1 pp nå, ikm er ca 2-3 mars .

Krysser fingre og tær!!! :)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...