Gå til innhold

2 dager over IKM og skyggestrek. Bortkastet å ta ny test i morgen?

Anbefalte innlegg

Tok en test i ettermiddag etter inntak av både vann og (masse)kaffe tidligere på dagen. Resultat: en svak, tynn strek på clear blue sin graviditetstest.

Har kun en test igjen. Dumt å ta den i morgentidlig??

Fortsetter under...

Jeg hadde ventet til torsdag, for flere her på forumet har fått falske positive(både sytråd, svake tynne/tykke streker). CB er usikker før mens altså, men sikkert etter ikm for da blir streken fin og blå - men skal jeg noengang teste før ikm igjen, så hadde jeg kjøpt en annen sort test for så å bekrefte med en digital på ikm :-)

Du kan også google det jeg skriver om CB, da får du side opp og side ned, så når det gjelder CB er ikke frasen 'en strek er en strek' riktig dessverre :-/

Lykke til :-)

Sukk.. Jeg hadde håpet å få høre at en strek er en strek.. ;) Får se om jeg klarer å holde meg noen dager, men vanskelig når testen ligger og roper på meg!!! Hehe

Med førstemann fikk jeg skyggestrek, og mener da at CB, som jeg ringte, sa at en strek var en strek, men så har jeg jo også lest her inne om andre som har fått skyggestrek uten å være gravid..

Jeg får bare krysse fingre og tær! :) Foreløpig over IKM, ingen mens og ømme pupper.. *håpe håpe*

Takk for svar:)

HI

Tok en test i ettermiddag etter inntak av både vann og (masse)kaffe tidligere på dagen. Resultat: en svak, tynn strek på clear blue sin graviditetstest.

Har kun en test igjen. Dumt å ta den i morgentidlig??

Jeg er enig med at du må iallefall vente til imorgen tidelig :) Men det anbefales å vente i 48 timer. Men det er viss testen er helt hvit-negativ. Men morgenurinen inneholder mest hCG, så prøv imorgen og ikke drikk noe. Ta den med en gang du står opp. Hvis det er skyggestrek, så anbefaler jeg deg å gå ned på apoteket å kjøpe en CB-test hvor det står "Gravid" eller "Ikke Gravid" :) OPPDATER OSS!

Det er tydelig at den ikke er helt blank, men at det er en svak strek der, men blir jo usikker når den ikke er så klar! Har vært prøver i 1.5 år nå, i tillegg til en på 4 som "maser" om at han vil bli storebror, såå nå er jeg virkelig klar for en liten en igjen!!

Blir nok en test i morgentidlig;)

HI

Annonse

Testen i dag var hvit...! Så da var det skyggestrek som kom opp med en gang på testen i går, og så er det en blendahvit strek idag.. :( Tolker det som om at jeg ikke er gravid denne gangen heller.................

Ingen tegn til at tanta skal komme bortsett fra de veldig ømme puppene, men får bare prøve å ikke ha for høye forhåpninger, men vanskelig etter over ett års ventetid..

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...