Gå til innhold

Noen som har erfaring med billigtester (graviditet)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg tenkte å bestille noen tester på nettet, men er usikker på hvilke jeg skal velge.. Disse strimlene er jo billigst, men er det noen kvalitet på dem?

Tenker det er greit med noen billige siden jeg kommer til å begynne å teste tidlgi (utålmodig :P).. Noen med erfaringer? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare gode erfaringer, både på eggløsningstest og graviditetstest. Har fungert perfekt. Billigtesten slo ut positiv (riktignok svakt) 8 dager før IKM - og gravid er jeg :-)

Skrevet

Så kjekt :) Da skal jeg jaggu bestille et parti med billigtester ;).. Gratulerer med spiren forresten :)

Skrevet

Jeg har bare gode erfaringer, både på eggløsningstest og graviditetstest. Har fungert perfekt. Billigtesten slo ut positiv (riktignok svakt) 8 dager før IKM - og gravid er jeg :-)

Samme her:-)

Skrevet

Så kjekt :) Da skal jeg jaggu bestille et parti med billigtester ;).. Gratulerer med spiren forresten :)

Takk :-) Og lykke til til deg. Her er straks 12 uker fullgått, så nå begynner det bli alvor :-)
Skrevet

Takk for det ;) ! Ja, er herlig å komme over de 12 ukene :D

Skrevet

Hvor tidlig begynner dere å teste da?

Skrevet

Jeg fikk positiv graviditetstest dag 13 :)

Skrevet

Dag 13 etter EL?

Skrevet

Har bare gode erfaringer med billingstrimler, både g-tester og el-tester. Aldri får strek uten å være gravid. CB derimot... har tatt 2 tester derifra og fikk synålsstrek på den ene, og bred blå strek som forsvant på den andre, billigtestene var negative (var ikke gravid)

Skrevet

Ok, kjekt å lese at dere har positive erfaringer :) ! Gleder meg til de kommer i posten og jeg kan begynne å teste.. må vente litt enda, for mens er ikke forventet før neste lørdag :P (regner på 28 dager syklus, da jeg ikke er helt sikker.. tok ut h-spiral som jeg hadde hatt i bare 5 uker forrige mnd og har kun hatt en mens etter det).. Meen, spennende er det :) :)

Skrevet (endret)

Dag 13 etter EL?

Ja :)

Tok fem tester dag 13 og dagen etter, trodde jo nesten ikke det jeg så...at vi endelig skulle være så heldige :)

Endret av hun&henne+en liten skatt
Skrevet

Det skjønner jeg godt :) !

Jeg er på dag 10 (hvis jeg hadde EL når jeg tror), så får smøre meg med tålmodighet litt til, selvom det er utrolig vanskelig :P.

Denne ventingen kan man bli lettere tussete av.. sitter å lurer på om jeg har litt ømme bryster, eller om jeg har begynt å knipe så hardt at det faktisk blir vondt.. Hehe :P

Skrevet

Jeg tenkte å bestille noen tester på nettet, men er usikker på hvilke jeg skal velge.. Disse strimlene er jo billigst, men er det noen kvalitet på dem?

Tenker det er greit med noen billige siden jeg kommer til å begynne å teste tidlgi (utålmodig :P).. Noen med erfaringer? :)

hvor bestiller du disse ???? hilsen hun som kun har hørt om C.B.
Skrevet

Jeg er på dag 10 (hvis jeg hadde EL når jeg tror), så får smøre meg med tålmodighet litt til, selvom det er utrolig vanskelig :P.

Denne ventingen kan man bli lettere tussete av.. sitter å lurer på om jeg har litt ømme bryster, eller om jeg har begynt å knipe så hardt at det faktisk blir vondt.. Hehe :P

Jeg hadde nettopp en veldig positiv opplevelse. Testet 11dpo og fikk svaaakt positiv på strimmel, testet igjen neste dag (12dpo) og det var tydeliger strek. Kjøpte derfor en digital CB som lyste "Gravid 1-2" mot oss :)

Lykke til med testingen - og hold oss oppdatert :)

Skrevet

Jeg bestilte de på billige-tester.no.

10 stk for 110 kr :)

Skrevet

Jeg hadde nettopp en veldig positiv opplevelse. Testet 11dpo og fikk svaaakt positiv på strimmel, testet igjen neste dag (12dpo) og det var tydeliger strek. Kjøpte derfor en digital CB som lyste "Gravid 1-2" mot oss :)

Lykke til med testingen - og hold oss oppdatert :)

Jeg må ta en test i morgen jeg altså :) Klarer ikke vente lenger :P

Gjest Shanti ♥
Skrevet

Etter 14 måneder som prøver, 2 spontanaborter og nå endelig en 3.graviditet har jeg erfaring med ganske mange forskjellige typer tester :-)

Typen fra billige-tester.no har slått ut veldig tidlig (på hCG-nivå = 10 i blod!!) hver gang. Strimmel er bedre enn pinne(med plastdeksel), flere ganger fått "falskt positive"/skyggestreker med plastdekseltestene. RFSU blir positiv litt senere. E-bay-tester har jeg også brukt, og de har slått ut veldig seint.. (et par dager over IKM). Lykke til!!! :-)

Skrevet

Tusen takk for svar :).. Fikk negativ test på strimmel fra billige-tester i dag (måtte bare :P), men er bare på dag 10 DPO så er jo mulig det er litt tidlig..

Skrevet

får akkurat de samme testene på lavpris-tester.com men de koster mindre der og billigere sending :) kjøpte 35 stk for 180 kr.
Skrevet

får akkurat de samme testene på lavpris-tester.com men de koster mindre der og billigere sending :) kjøpte 35 stk for 180 kr.

Det er jo mye bedre :) Takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...