Prøverpåentil Skrevet 14. februar 2012 #1 Skrevet 14. februar 2012 Altså.. hvordan i all verden orker man å jobbe når man er så uggen,kvalm og svimmel? Vet jo at graviditet ikke er en sykdom.. men når men er så kvalm hele dagen så er det jo et sant helvete å sitte å jobbe på en pcskjerm og fokusere.. uff.. Hva gjør dere andre? Er det flere som er helt/delvis sykemeldt denne perioden?
Moden mamma til 3 :) Skrevet 14. februar 2012 #2 Skrevet 14. februar 2012 Sniker meg inn fra 2.trimester... Jeg har vært sykmeldt siden begynnelsen av desember pga nettopp kvalme Er nå 16 uker på vei, og kvalmen er heldigvis avtagende...
Aliss Skrevet 14. februar 2012 #3 Skrevet 14. februar 2012 Jeg har vært sykemeldt siden nyttår pga kvalme og oppkast. Er nå i uke 14 og fortsatt kvalm og kaster opp en del. Jobber som frisør så ikke fristende og stå og brekke meg og føle seg grønn og yte full service til kunder
Solskinnstrall Skrevet 14. februar 2012 #4 Skrevet 14. februar 2012 Samme her - ble 50% sykemeldt pga av kvalme og jernlager. Ta vare på deg selv og bebin.
carmen221 Skrevet 14. februar 2012 #5 Skrevet 14. februar 2012 jeg sliter med å gå på jobb, jobber i butikk så serviceinnstillingen er vanskelig når jeg er på det værste. Har ikke fortalt noe på jobben enda, tør ikke.
Prøverpåentil Skrevet 14. februar 2012 Forfatter #6 Skrevet 14. februar 2012 Ja..godt å høre at det ikke bare er meg.. føler meg bare så pinglete om jeg skal begynne med sykemelding allerede.. hvertfall når jeg ikke kaster opp.. føler at det ikke er god nok grunn. Men er jo helt utmattende å sitte på jobb når man er i så dårlig form.. blir helt tappet for krefter.. nei uff.. får prate litt med legen min tror jeg.. selv om sjefen ikke blir så fornøyd:(
Celcius73 Skrevet 14. februar 2012 #7 Skrevet 14. februar 2012 Ble allered sjukemeldr i uke 5 pga sterk svimmelhet, men nåe heldagskvalmen kom ble jeg videre SM. Helt håpløst å stå med kunder nåe du er kvalm og svimmel