Matrosen og Meg:) Skrevet 14. februar 2012 #1 Skrevet 14. februar 2012 Jeg bruker pampers bleier på dagen og libero bleier på natten. Nettopp vært ute å handlet, og kommer hjem, åpner bleiepakka for å legge i hyllene, og ser da at jeg har tatt feil. Har kjøpt up&go bleier. noen som erfaring med å bruke disse på natta? eller vet om dem sitter bra, så det ikke blir noen lekasje? er ikke akkurat noe stort problem for meg å reise på butikken og kjøpe riktige bleier. men er jo greit å evt bruke det jeg har kjøpt. Bleier er jo trossalt ikke gratis:P
It's all about me Skrevet 14. februar 2012 #2 Skrevet 14. februar 2012 Har aldri brukt noe annet enn Libero Up&go fra barna er store nok jeg. Er så gode og tette atte. Pampers Up&go derimot, de lekker det.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2012 #3 Skrevet 14. februar 2012 Jeg gjør det samme som deg. Pampers dag og libero natt, og kjøpte også feil engang. Prøvde libero up&go en dag, og det tok 15 minutter før han var våt foran, så jeg har ikke prøvd de igjen... Mulig tissen hadde havnet oppover? Men det virker jo som de lekker fortere... Det er mindre felt med polstring liksom. På natten ville jeg aldri brukt de da bleia jo skal sitte lenge og helst ikke lekke og forstyrre nattesøvn til baby og mamma/pappa. Har fått prøver på pampers up&go variant og men ikke turt å prøve da jeg har dårlig erfaring. Men burde vel prøve mer enn en gang? Men kjedelig å skifte hele tiden da....
Hannah- Skrevet 14. februar 2012 #4 Skrevet 14. februar 2012 Her blir det også lekkasjer med libero up&go, men de holder et par timer. Så for å få brukt opp den pakken jeg kjøpte, bruker jeg dem når han skal ha en bleie for en kort stund, f.eks. når han trenger en ny en time eller to før kveldsbadet.
høstbaby2011 Skrevet 14. februar 2012 #5 Skrevet 14. februar 2012 Fikk tips om at up&go skulle være så god for baby om natta (at det strammer litt, ikke ubehagelig da selvfølgelig), kjøpte libero sin type, men det lekker hver natt! Anbefales ikke! Bruker pampers på dagen, men ska gå tilbaket til å bruke de om natta også.
TrymOgMadeleine Skrevet 14. februar 2012 #6 Skrevet 14. februar 2012 Jeg har brukt Libero Up&Go nå hver natt en stund, siden jeg også hørte det var mer behagelig for barnet å sove i. Jeg har ikke opplevd at de har lekket, overhode. Så jeg vil anbefale de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå