Gå til innhold

Ang bursdag.. Er dette veldig dårlig gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det veldig dumt å bare be jentene på avd og ikke guttene selvom guttene pleier å be jentene i sin bursdag? Skal ha bursdagen på ett lekeland grunnet oppussing hjemme og dette blir jo såklart kjeempedyrt om alle skal bes..Hva hadde dere gjort? er det ok å si at i år tar vi bare jentene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge dere tar alle jentene ser jeg ikke problemet.

Skrevet

Så lenge man velger en "kategori" er det ikke noe problem - kjønn, årskull e.l.

Skrevet

Hvis jenta di stort sett leker med jentene er det ikke noe problem. Hvis hun leker mye med noen eller alle guttene er det vanskeligere.

Vi har bedt etter hvem sønnen vår leker med og valgte pga det å be alle i hans årskull fordi han leker mest med dem og like mye med jentene og guttene. Samtidig har han blitt bedt i bursdag til en gutt som er eldre enn han, antagelig fordi han leker mest med guttene og det var den beste måten begrense det på for dem.

Gjest Filifjonka
Skrevet

Jeg mener at så lenge du velger en gruppe (alle jentene) og holder deg til det, så er det greit. Det som er ille er å invitere på en slik måte at f.eks to av ni jenter ikke blir bedt - altså at man utelater noen få. Det gjør jo ikke du.

Skrevet

Om det er slik at de andre inviterer alle guttene og jentene så syns jeg det er dårlig gjort å utelate guttene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...