Gå til innhold

kjenner jeg vart forbanna på GYN-timen..........!

Anbefalte innlegg

venstre eggstokk hadde 15 folikler og det er da tegn på pco.den var også dobbel så stor som høgre eggstokk.

tegna på pco har jeg hatt i 5 år. men no har det blitt noen nye regler vistnok. må ha 2 av 3 kriterier for å kunne si jeg har pco. har jo litt for mye hårvekster men vistnokk ikke nokk. men hadde ikke tegn på pco på begge eggstokkene. siden høyre var normal. kviser hadde jeg. men han ville ikke ta blodprøve for var for tidlig. kom tilbake om et halvt år fikk jeg.

så typisk at jeg skulle få en mannlig bedreviter lege. som jeg ikke kom gjennom me å prate til. men hadde jo blitt gravid i fjor høst som endte i sa 4+6. så da vart alt satt til null igjen og må starte på nytt. men jeg kjenner kroppen er helt på bærtur. vi har ikke brukt prevansjon siden fødsel på barnet vårt for 2 år og 3 mnd. og mens var på bærtur helt til sommeren i fjort. men den har blitt forstyrret igjen etter sa`n. 17 dager med positive eggløsningstetster og no sist 4-5 dager positive. så er det å vente på om den forbanna mens komer normalt eller hva.

å jadda. gå ned i vekt fikk jeg rett i fleisen så fort jeg satt meg i stolen. uten at han vet noe som helst om meg. vart så satt ut at jeg ikke fikk sagt at jeg har fått satt av legen metabolsk syndrom. å har problemer med å gå ned i vekt. men går da på metfomin å har gått ned 9 kg(de kg som kom på etter fødsel) og før graviditeten med barnet vårt 18 kg ned som og er nåværende vekt. for å bli gravid måtte vi ha dobbel pergo og ovitrell for manglet både el og store nok folikler.

men vart gravdi uten sist gang. men endte i sa da.

arrrrrrg...... ser de virkelig ikke på historikken.??? jeg vet vi kommer til å ha vansker med å bli gravide. for etter sa er kroppen mere på bærtur.

Fortsetter under...

ja dette vart det offentlige. taff uheldigvis på en jeg ikke har vært hos tidligere.forundrer meg ikke om det var den mannlige legen som var på vakt da jeg mista og legen min ringte opp for å få meg på kjekk på sykehuset gyn pol. veit ikke om det er privat her i byen. får høre med legen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...