Gå til innhold

Ny SA på gang?

Anbefalte innlegg

Oppdaget i går kveld at det var brunlig utflod på papiret, samt smerter i ryggen. Fikk legetime kl. 10 med henvisning videre til gyn.pol kl. 13 idag. Er livredd for at dette er starten på en ny SA.. Jeg mistet i november og hadde akkurat kommet meg litt over sorgen og tapet da jeg oppdaget den nye graviditeten. Nå er jeg igjen utrolig redd for å kanskje måtte gå gjennom et nytt tap av en liten spire.. Kjenner jeg har irrasjonelle følelser og føler meg mislykket som menneske og kjæreste.. Gravid no problem, liksom - men å bære dem frem? Ikke helt..

Nå må det sies at jeg ikke vet om det har gått dårlig denne gangen, men realismen fra forrige svangerskap slår innover meg og da er det tøft å smile tappert og håpe på at dette går bra..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143909628-ny-sa-p%C3%A5-gang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til i dag!! Satse på at alt er i orden med spora di! Skjønner at du tenker på SA når du har det å friskt i minne. Jeg mistet 23 januar( 8 uker på vei), og kjenner jeg ikke kommer til å slappe av de første ukene av et Evt nytt svangerskap. Har tatt pause fra babylaging frem til mai jeg nå. Klem til deg

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...