kaklemor Skrevet 16. februar 2012 Forfatter #26 Skrevet 16. februar 2012 hehe jeg sliter generelt med oppblåst og vond mage pga sykdom, men jeg har fått gedigne pupper. Kjenner ingen mage enda, bare at det er ubehag å ha på trange klær. Håper såklart magen titter frem etterhvert:) Greit at den holder seg borte så lenge det er hemmelig. Nå er jeg litt overvektig fra før, så mage har jeg jo, så folk kan jo tro jeg bare har lagt på meg litt:D:D hehehehe... Skal fortelle det til sjefen når jeg har vært hos jordmor, for å da si at jeg usikker på hvor langt jeg er på vei, derretter fortelle hvor langt jeg er når jeg har vært på ul..... Er vanskelig å legge det frem på jobb når alt enda er usikkert lissom..... Når skal dere si fra? Ja, da er det ikke lett å tolke oppblåshet som symptom da.. Forrige gang jeg var gravid fikk jeg utrolig store pupper ! Så det får jeg vel igjen;) Jeg er jo fortsatt i permisjon med førstemann så forteller det i mars tenker jeg. De har allerede vikar som er i min stilling og det får de fortsette meg. Jeg var en del sykemeldt forrige sv.skap pga slitsom bekken som ikke tålte det fysiske på der jeg jobber. Gruer meg til å fortelle jobben det for de er ikke så positive kan man si!
Elsa88 Skrevet 16. februar 2012 #27 Skrevet 16. februar 2012 Jeg skal fortelle det når jeg har vært på 1 kontroll. Er selv bare vikar så er ikke en person som trenger ny ansettelse.
kaklemor Skrevet 16. februar 2012 Forfatter #28 Skrevet 16. februar 2012 Jeg skal fortelle det når jeg har vært på 1 kontroll. Er selv bare vikar så er ikke en person som trenger ny ansettelse. Oki:)
nurkisimaven Skrevet 16. februar 2012 #29 Skrevet 16. februar 2012 Er vikar jeg og. så er så usikker på hvor mye penger jeg får!!"
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2012 #30 Skrevet 16. februar 2012 Nav bryr seg virkelig ikke om du har tjent bedre tidligere:-p hehe! De bryr seg heller ikke om at du velger å studere. Ditt valg. De kommer nok bare til å be deg om å skaffe deg en fulltidsjobb. Noe jeg er fulstendig enig i..... Gratulerer med barn på vei. Regner med du har samboer? Da får dere bare gjøre så godt dere kan økonomisk:-) Klems!
Elsa88 Skrevet 16. februar 2012 #31 Skrevet 16. februar 2012 Nav bryr seg virkelig ikke om du har tjent bedre tidligere:-p hehe! De bryr seg heller ikke om at du velger å studere. Ditt valg. De kommer nok bare til å be deg om å skaffe deg en fulltidsjobb. Noe jeg er fulstendig enig i..... Gratulerer med barn på vei. Regner med du har samboer? Da får dere bare gjøre så godt dere kan økonomisk:-) Klems! Det at jeg er student gjør meg ingeting, men det at jeg er vikar er ikke min feil... Ikke min feil at helsevesnet ikke vil ta inn for på fulltids, jeg har nå jobbet til sammen 5 år til sammen innom helsevesnet på 3 forskjellige plasser og er utdannet omsorgsarbeider. Men ikke min feil at de ikke har nok faste stillinger. Og hva annet skal jeg gjøre, slutte i jobben som jeg elsker og begynne i en annen som jeg har absolutt ikke liker eller kan. Eller fortsette i den jobben jeg liker og håper og ønsker at de vil ta meg inn fulltids. Men det er ikke alle her i verden som er like heldige. Men jeg har kommet opp i livet med det miste man kan få, så klarer dette nok, enda jeg ikke har fulltid enn andre har. Men er ikke avhengig av nye ting, godt og gammel er like bra. bare barnet får det den trenger så står ikke pengene noe for min del. Det er min mening.
kaklemor Skrevet 17. februar 2012 Forfatter #32 Skrevet 17. februar 2012 Nav bryr seg virkelig ikke om du har tjent bedre tidligere:-p hehe! De bryr seg heller ikke om at du velger å studere. Ditt valg. De kommer nok bare til å be deg om å skaffe deg en fulltidsjobb. Noe jeg er fulstendig enig i..... Gratulerer med barn på vei. Regner med du har samboer? Da får dere bare gjøre så godt dere kan økonomisk:-) Klems! Det at jeg er student gjør meg ingeting, men det at jeg er vikar er ikke min feil... Ikke min feil at helsevesnet ikke vil ta inn for på fulltids, jeg har nå jobbet til sammen 5 år til sammen innom helsevesnet på 3 forskjellige plasser og er utdannet omsorgsarbeider. Men ikke min feil at de ikke har nok faste stillinger. Og hva annet skal jeg gjøre, slutte i jobben som jeg elsker og begynne i en annen som jeg har absolutt ikke liker eller kan. Eller fortsette i den jobben jeg liker og håper og ønsker at de vil ta meg inn fulltids. Men det er ikke alle her i verden som er like heldige. Men jeg har kommet opp i livet med det miste man kan få, så klarer dette nok, enda jeg ikke har fulltid enn andre har. Men er ikke avhengig av nye ting, godt og gammel er like bra. bare barnet får det den trenger så står ikke pengene noe for min del. Det er min mening. Enig med deg Elsa88;-) Hvorfor skal penger utgjøre så stor del av hva man skl gjøre ??
Elsa88 Skrevet 17. februar 2012 #33 Skrevet 17. februar 2012 Jeg er bare 24 år, men jeg har bodd borte fra mine foreldre siden jeg var 16. Jeg har gått videregående og så 2 år som lærling. Og som alle vet så er det drit lite penger man får som lærling, men veit dere hva, jeg klarte å ta bil lappen alene imellom tiden. Nå bor jeg i lag med min forlovede. jeg er student, får studielån. Jobber par dager i måneden som nattevakt, siden det er det jeg kan tjene mest på. I mellom tiden så sparer vi penger til vårt bryllup til sommeren, barn i vente. og har en del dyr som må ha mat og ofte være hos dyrelegen. Likevel klarer vi å leve utenom. Så ikke kom her at livet står på penger For jeg har klart å levd på 300kr i måneden etter regningene er betalt. For å si det slik er jeg er ikke en bortskjemt unge, jeg vet verdien av penger.
Elsa88 Skrevet 17. februar 2012 #34 Skrevet 17. februar 2012 bare at man har en jobb så er det bra nok. For det er ikke nok jobber til alle her i Norge.
kaklemor Skrevet 17. februar 2012 Forfatter #35 Skrevet 17. februar 2012 bare at man har en jobb så er det bra nok. For det er ikke nok jobber til alle her i Norge. Helt enig! Jeg har stått for meg selv og jobbet siden jeg var seksten, flyttet med mannen min når jeg var 18.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå