Gå til innhold

Plutselig ble det rart :p

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hihi <3 herlig da!! Overasket samboer med hjerteballong, fint kort og hjertegodterier i en søt "i love you" boks:D Han ble kjempeglad. Jeg skulle egentlig vært på jobb i dag, men er hjemme pga stygg kvalme og føler meg skikkelig uvell. Så han er på trening og jeg lukter at jeg kanskje får noe når han kommer hjem <3 gleder meg til å se<3 beeste mannen min:)

Hihi <3 herlig da!! Overasket samboer med hjerteballong, fint kort og hjertegodterier i en søt "i love you" boks:D Han ble kjempeglad. Jeg skulle egentlig vært på jobb i dag, men er hjemme pga stygg kvalme og føler meg skikkelig uvell. Så han er på trening og jeg lukter at jeg kanskje får noe når han kommer hjem <3 gleder meg til å se<3 beeste mannen min:)

Så søt du er da(",) Tihi:)

Koselig å gi og få gaver:) :)

Annonse

hehe, men skrev bare sannheten. Jeg er stor fra før og magen blir nå bare større :P

Hehe, morsomt vart det i hvertfall:)

Her har jeg begynt med magebilde uke for uke. så blir gøy å se når magen faktisk blir "gravidmage" ..

Om kvelden klarer jeg ikke annet enn å ha på meg stor joggebukse siden jeg er så oppblåst:-P

hehe, men skrev bare sannheten. Jeg er stor fra før og magen blir nå bare større :P

Her har jeg begynt med magebilde uke for uke. så blir gøy å se når magen faktisk blir "gravidmage" ..

Om kvelden klarer jeg ikke annet enn å ha på meg stor joggebukse siden jeg er så oppblåst:-P

Jeg har selv begynte med magebilde uke for uke, bare det at det vil nok gå en stund til gravidmagen vil sees, siden jeg har en del å gå på enda :P

Sliter med å ha på meg dongribuksene mine nå ja, med en gang jeg kommer hjem fra skolen så tar jeg de av meg og bare går rundt i stillongs (jeg går til skolen og det er kaldt ute).

Men skal på en liten jentetur i helgen fra søndag til mandag til Trondheim så da trur jeg skal begynne å se etter noe klær :)

Og i morgen skal jeg kjøpe den første tingen for graviditeten og det er gravid belte for bil :D

Annonse

Jeg har selv begynte med magebilde uke for uke, bare det at det vil nok gå en stund til gravidmagen vil sees, siden jeg har en del å gå på enda :P

Sliter med å ha på meg dongribuksene mine nå ja, med en gang jeg kommer hjem fra skolen så tar jeg de av meg og bare går rundt i stillongs (jeg går til skolen og det er kaldt ute).

Men skal på en liten jentetur i helgen fra søndag til mandag til Trondheim så da trur jeg skal begynne å se etter noe klær :)

Og i morgen skal jeg kjøpe den første tingen for graviditeten og det er gravid belte for bil :D

Ja, spent på når magen min kommer også! jeg er ikke stor om magen så håper en kul vil synes snart:)

Hehe :) ordnet til for første kontroll da? jeg skal ha min den 5 mars, gleder med sinnssykt :P

Jeg er tidligere ute da;) Hehe! Skal til legen på tirsdag førstkommende :-)

Jeg er jo så oppblåst i dag så ser ut til å være lengre på vei! Nesten så jeg skulle tatt Magebilde på kvelden;) Tihi:)

Når er termindatoen din foreløpig da?:)

Hehe :) ordnet til for første kontroll da? jeg skal ha min den 5 mars, gleder med sinnssykt :P

Jeg er jo så oppblåst i dag så ser ut til å være lengre på vei! Nesten så jeg skulle tatt Magebilde på kvelden;) Tihi:)

Når er termindatoen din foreløpig da? :)

Trengte ikke å komme inn te jordmoren før da, og stoler på henne men vil gjerne at hun tar en ultralyd, skal høre med henne om det.

Termindatoen er foreløbig den 14 oktober enn med deg da?

Når er termindatoen din foreløpig da? :)

Trengte ikke å komme inn te jordmoren før da, og stoler på henne men vil gjerne at hun tar en ultralyd, skal høre med henne om det.

Termindatoen er foreløbig den 14 oktober enn med deg da?

Oki:)

Har foreløpig termin enten 25 eller 27 oktober:) Satser på 27;)

Embyroet liggerbak skammbenet lenge.. så den kommer ikke frem før uke 10++ :-) så er nok bare fulle tarmer du kjenner endå:-):-(

Jeg vet ;) Er mitt andre barn:p

Bare syns det er morsomt å se hvor oppblåst man faktisk kan bli siden man fra før er utrooolig flat på magen ;) Svigerinna mi så det i går og var enig i at jeg så veldig oppblåst ut :P He he!

hehe jeg sliter generelt med oppblåst og vond mage pga sykdom, men jeg har fått gedigne pupper. Kjenner ingen mage enda, bare at det er ubehag å ha på trange klær.:) Håper såklart magen titter frem etterhvert:) Greit at den holder seg borte så lenge det er hemmelig. Nå er jeg litt overvektig fra før, så mage har jeg jo, så folk kan jo tro jeg bare har lagt på meg litt:D:D hehehehe...

Skal fortelle det til sjefen når jeg har vært hos jordmor, for å da si at jeg usikker på hvor langt jeg er på vei, derretter fortelle hvor langt jeg er når jeg har vært på ul..... Er vanskelig å legge det frem på jobb når alt enda er usikkert lissom.....

Når skal dere si fra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...