Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På etiketten på min står det morgen og ettermiddag,men kanskje det er forskjell fra person til person? Man skal jo ha "lett aktivitet" etter man har satt det inn så jeg vandrer litt rundt i leiligheten..det kommer litt ut igjen hos meg også.går med truseinnlegg hele tiden!

Annonse

[quote name=Endelig mamma:):)' timestamp='1329225084' post='144001223]

Det viktigste er at du tar det med rundt 12 timers mellomrom slik at kroppen din får jevn tilførsel av hormonene.

Jeg tar de 07 og 19.

Sorry!! Så nå at du bare tar en gang om dagen. Jeg tar de to ganger daglig;)

Da jeg tok to ganger for dag, fikk jeg beskjed om morgen og kveld. Da jeg gikk over til 1 gang for dag, tar jeg bare kvelden og det sa jeg til legen og han var enig i det. Så til han at jeg ville ta på kvelden fordi (sorry detajer) jeg vil ikke at det bare skal sige ut igjen, jeg vil heller at det skal sige innover og få best mulig virkning!

Ikveld tar jeg siste dose :D 14+0 i dag og jeg tror nesten jeg skal feire det i morgen med et kake stykke midt i uka :) for jeg har slitt med en ekstrem hodepine m/kvalme og tretthet, det er jo bivirkinger man må regne med, så jeg håper det blir litt bedre nå. Som jeg kaller det "hodepine fra helvete" sorry språket igjen! ;)

Forrige svangerskap slet jeg med blødning fra morkaken og det ente med døfødt fødsel i rundt uke 20, så jeg vil at den morkaka skal fungere opptimalt!

Ingen blødninger dette svangerskapet :)

Da jeg tok to ganger for dag, fikk jeg beskjed om morgen og kveld. Da jeg gikk over til 1 gang for dag, tar jeg bare kvelden og det sa jeg til legen og han var enig i det. Så til han at jeg ville ta på kvelden fordi (sorry detajer) jeg vil ikke at det bare skal sige ut igjen, jeg vil heller at det skal sige innover og få best mulig virkning!

Ikveld tar jeg siste dose :D 14+0 i dag og jeg tror nesten jeg skal feire det i morgen med et kake stykke midt i uka :) for jeg har slitt med en ekstrem hodepine m/kvalme og tretthet, det er jo bivirkinger man må regne med, så jeg håper det blir litt bedre nå. Som jeg kaller det "hodepine fra helvete" sorry språket igjen! ;)

Forrige svangerskap slet jeg med blødning fra morkaken og det ente med døfødt fødsel i rundt uke 20, så jeg vil at den morkaka skal fungere opptimalt!

Ingen blødninger dette svangerskapet :)

ojojojojojojo - dette går jo fint! Jeg heier på dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...