Skattimagen<3 Skrevet 14. februar 2012 #1 Skrevet 14. februar 2012 Hmm.. har termin 18 Februar, men jammen verker det fælt i ryggen og magen sånn hver 5-10 minutter.. =O Kanskje blir det fødsel her! Vurderer å stå opp for å gå dem vondere.. Eller er det lurest å hvile nå??
Januar07 <3 Februar12 Skrevet 14. februar 2012 #2 Skrevet 14. februar 2012 Da havner vi kanskje sammen på ST;)for her er det igang er jeg ganske sikker på;)endelig..med termin 8.
kaklemor Skrevet 14. februar 2012 #3 Skrevet 14. februar 2012 Hmm.. har termin 18 Februar, men jammen verker det fælt i ryggen og magen sånn hver 5-10 minutter.. =O Kanskje blir det fødsel her! Vurderer å stå opp for å gå dem vondere.. Eller er det lurest å hvile nå?? Når førstemann kom ut så gikk jeg veldig mye rundt, opp og ned trappa her mens gubben satt å spilte bilspill HELT til han skjønte at det var faktisk i gang:p Han var litt satt ut for på vei inn til sykehuset så spurte han om vi skulle stoppe for å kjøpe pølse:p He he! Du velger selv om du vil gå eller ikke, men vil du ha han/hun ut så anbefaler jeg å Gå Masse lykke til og kos deg;)
Skattimagen<3 Skrevet 14. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2012 Jammen ble det fødsel på meg! Har nå prinsen min i armene etter en intens og rask fødsel der gutten kom som stjernekikker <3
turbooglykkelig Skrevet 14. februar 2012 #5 Skrevet 14. februar 2012 Gratulerer, Skattimagen (utenfor magen)
Fgf februar 12 Skrevet 14. februar 2012 #6 Skrevet 14. februar 2012 Gratulerer! ( litt misunnelig prøver å smøre meg med tålmodighet.!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå