Anonym bruker Skrevet 13. februar 2012 #1 Skrevet 13. februar 2012 må bare få ut litt som ruller rundt inni hodet mitt.. er 33 uker på vei så har bare 4 uker igjen på jobb, men jeg er så sliten og har så vondt (bekkenløsning) har også mye kynnere. men jeg får så veldig dårlig samvittighet hvis jeg skulle sykemeld meg. kjipt å ikke klare å holde ut 4 uker når jobben regner med at jeg skal det. også kommer jeg til å gå på veggen her hjemme. noen som har noen tanker?
Camillok Skrevet 13. februar 2012 #2 Skrevet 13. februar 2012 Jeg hadde en uke igjen i dag - jepp bare en liten uke - og måtte sykmelde meg 100% fra i morgen... Sjefen min sa: hvis du tenker på å sykmelde deg så betyr det at du skal gjøre det. Så hvis du vet med deg selv at du ikke er en unnasluntrer fra tidligere så er det at du lurer så mye at du tom skriver her inne et klart tegn på at du skal
mulder Skrevet 14. februar 2012 #3 Skrevet 14. februar 2012 Da jeg hadde 7 arbeidsdager igjen måtte jeg også sykemelde meg. Har en mann som jobber i nordsjøen og det ble rett og slett for mye for meg. Jeg makta ikke å være arbeidstaker, husmor, kokk, leksehjelp, taxi osv... Jeg måtte velge, og jeg valgte meg selv og barna Kjenn på kroppens tegn! Er du sliten så er du sliten, ikke rart egentlig, du har faktisk ett stykk menneske inni kroppen din Lykke til!
Fru Eriksen Skrevet 14. februar 2012 #4 Skrevet 14. februar 2012 Ikke noe å vurdere engang. Bare sykmeld deg 100%. Arbeidsplassen din går ikke under uten deg. Lytt til kropprn din. Nå er det du og babyen som gjelder, og deres velvære :-) Det er hardt nok som det er om man ikke skal tyne kreftene til det ytterste for en arbeidsgiver.
lille-my-april Skrevet 14. februar 2012 #5 Skrevet 14. februar 2012 Trenger jo ikke sykemelde deg 100% i tilfelle. Det kjenner du nå selv hva du trenger. Hjelper nok å gå ned til 50% også. Men som sagt: det er det bare du som vet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå