Frk.håpefull Skrevet 13. februar 2012 #1 Skrevet 13. februar 2012 Hei dere! Var på første svangerskapskontroll i dag og urinprøven min viste spor av blod... kan ikke ha vært mye for det va ikke noe man kunne skimte i glasset for å si det slik, og hadde det ikke vært fordi jeg spurte om alt var ok så hadde de faktisk ikke kommet til å sagt noe om det til meg heller:S Flere av dere som har opplevd dette? kan det være UVI?? Skal på jordmorkontroll om litt over en uke, og da skal jeg t ny prøve.... regner med de hadde sagt noe hvis det var noe alvorlig sant?? Ellers alt vell
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2012 #2 Skrevet 13. februar 2012 Blodspor i urin kan være UVI ja... men siden du ikke har blitt satt på antibiotika, så kan det ikke ha vært store utslaget
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2012 #3 Skrevet 13. februar 2012 jeg hadde blod i urin forrige uke (og leukocytter). var en liten UVI det, ja (men jeg hadde litt symptomer også, svie etter tissing) Ble satt på Selexid (antibiotika). Lurt å drikke noe litt surt, vann med sitron i eller graperuit juice var tipsene jeg fikk i tillegg av legen + holde seg varm på bena så forebygger man UVI.
Frk.håpefull Skrevet 14. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2012 har ikke hørt noe fra hverken legen min eller noen andre på legekontoret i dag, så da regner jeg med at det ikke var noe å bry seg om...
bringebærsnipp Skrevet 20. februar 2012 #5 Skrevet 20. februar 2012 Du kan evt ta et par tranebærtabletter (apotek) om dagen, forebyggende for at det ikke skal utvikle seg til UVI. Funker som bare det.
Frk.håpefull Skrevet 20. februar 2012 Forfatter #6 Skrevet 20. februar 2012 måtte inn å ta ny urinprøve som vistnok skulle sendes til dyrking, så får vi se er det uvi, så er vel ikke det verdens undergang det heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå