Gå til innhold

Blodspor i urinen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!

Var på første svangerskapskontroll i dag og urinprøven min viste spor av blod... kan ikke ha vært mye for det va ikke noe man kunne skimte i glasset for å si det slik, og hadde det ikke vært fordi jeg spurte om alt var ok så hadde de faktisk ikke kommet til å sagt noe om det til meg heller:S

Flere av dere som har opplevd dette? kan det være UVI??

Skal på jordmorkontroll om litt over en uke, og da skal jeg t ny prøve.... regner med de hadde sagt noe hvis det var noe alvorlig sant??

Ellers alt vell :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blodspor i urin kan være UVI ja... men siden du ikke har blitt satt på antibiotika, så kan det ikke ha vært store utslaget :)

Skrevet

jeg hadde blod i urin forrige uke (og leukocytter). var en liten UVI det, ja (men jeg hadde litt symptomer også, svie etter tissing) Ble satt på Selexid (antibiotika). Lurt å drikke noe litt surt, vann med sitron i eller graperuit juice var tipsene jeg fikk i tillegg av legen + holde seg varm på bena så forebygger man UVI.

Skrevet

har ikke hørt noe fra hverken legen min eller noen andre på legekontoret i dag, så da regner jeg med at det ikke var noe å bry seg om... :)

Skrevet

Du kan evt ta et par tranebærtabletter (apotek) om dagen, forebyggende for at det ikke skal utvikle seg til UVI. Funker som bare det. :)

Skrevet

måtte inn å ta ny urinprøve som vistnok skulle sendes til dyrking, så får vi se :o er det uvi, så er vel ikke det verdens undergang det heller :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...