Gå til innhold

ivf 2 forsøk..trenger tips og triks ++

Anbefalte innlegg

mislykket ivf på meg forrige mnd. skal prøve opp igjen denne mnd. hvor mange ivf har dere der ute testa før dere har fått til noe og har dere evt gjort noe spes den ene gangen når det funket? tenker på ro, og alt rundt etter befruktningsøyeblikket.

vil så gjerne!

Fortsetter under...

Eg e nok like langt som deg, berre eg skal ha fryseforsøk denne gang:) første gang va eg ikke sykemeldt men denne gang blir eg hjemme i 2 uker etter innsett:)

Denne gang e eggene i en fryser på sykehuse, så eg ska gå på noe medisin en periode for å få livmoren til å bli klar for å plante egge:) så skal de tines opp når alt er klart, å vis et overleve så sette di inn:) da blir de å vente 14 dager sånn som vanlig :)

Annonse

Har hatt 2 fersk- og 2 fryseforsøk. Tror ikke det er sånn at man blir gravid når man tar det mere med ro... den gangen jeg ble gravid, gikk jeg på jobb, klippa grass med en tung gammeldags gressklipper...levde som normalt, gikk på lange fjellturer. Mistet dessverre mellom uke 5 og 6. Men det kan jo være så mye anna enn at man måtte ta det med ro.

Prøver å ta babyklister om det hjelper, aner ikke :P

Har tatt akupunktur ved noen forsøk.

Spiser veldig sunt hele tida. Ikke på grunn av ass.befruktning egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...