Gå til innhold

Trenger tips til LEKEKJØKKEN! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst til å kjøpe lekekjøkken til jenta mi i bursdagsgave. Og jeg ser meg blind på alle som finnes.

Jeg vet om IKEA, KIDSA.NO, LEKMER.NO men finnes det fler som har lekekjøkken? Finnes det noen som selger fine kjøkken litt billige? Har tenkt å kjøpe et litt ordentlig når jeg først skal kjøpe det.

Hvilket har dere?

Bruker barnet/barna det?

Er det verdt å bruke penger på?

Og NåR er de store nok til å bruke det?

Takk til alle som svarer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte vårt på Briobutikken her vi bor. Det kosta 600 og er et plastkjøkken fr OBH-Nordica. Jenta vår fikk det da hun var litt over året og har leka mye med det. Men kjøkkenet er ikke spesielt bra. Det funker, men thats it. Det blir skeivt, vinglete og det merkes godt at det er plastikk. Men for vårt bruk funker det bra:) Far i huset skal lage et nytt om ett år, da blir det noe ordentlig greier:)

Skrevet

Jeg ville brukt litt mer penger enn på de billigste sånn at du får et ordentlig i tre. Vi har det samme som Kortslutning og har samme erfaring med det. I tillegg fant yngstemann ut at ved å stå på døra til stekovnen kom han de nødvendige 3cm høyere for å rekke ordentlig opp til kokeplatene, så den døra har sprekt...

Skrevet

Ikea sitt er kjempebra, og det har jeg også hørt veldig mange andre si. :)

Skrevet

Kjøpte ett plastikk kjøkken til snuppa da hun var 3 år, nå er hun 6 og elsker enda å leke med kjøkken.

Ville gått for ett trekjøkken, gjerne ikea sitt. Det som vi kjøpte varte ikke så lenge, som en over her skrev, det ble skjevt og funket dårlig etterhvert.

Skrevet

Synes dette er så utrolig fint, men er det drøyt å bruke 3000,- på et lekekjøkken? Er utrolig usikker.

Finnes en del fra kidkraft som bare er så fine, og er i tre. Men alle jeg finner i tre koster.

Skrevet

Synes dette er så utrolig fint, men er det drøyt å bruke 3000,- på et lekekjøkken? Er utrolig usikker.

Finnes en del fra kidkraft som bare er så fine, og er i tre. Men alle jeg finner i tre koster.

Ikea sitt koster jo langt fra 3000kr, hvis du velger den billigste løsningen koster det 895kr, evt 1295 hvis du legger på overhyllene. Og alle jeg vet om som har valgt det er veldig fornøyde.

Skrevet

Ikea sitt er absolutt et alternativ :) Dyrt til å være så enkelt synes jeg, men det er sikkert verdt det.

Skrevet

Finnes det noen forslag til hvordan man kan lage selv da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...