Maibaby:) Skrevet 13. februar 2012 #1 Skrevet 13. februar 2012 min gutt på snart 8 mnd har den siste tiden blitt så grinete... han har tidligere klart å ligge på gulvet alene i korte perioder og lekt, men nå er det bare sutring nesten uansett!! Han har begynt å rulle voldsomt og ruller rundt i hele stua, han kræsjer med stoler, og ruller bort til skuffer for å åpne den, han prøver virkelig å krabbe men får det ikke til! og han blir sååååå sint!!! når vi spiser skal han holde koppen hvis ikke blir han rasende, han skal ikke ligge på gulvet, men heller ikke sitte på fanget!! er jo tydeligvis ikke helt greit å være han om dagen, men er ikke noen åpenlys grunn på hvorfor... han gråter når han legges, til hviler og til kvelden noe han heller ikke har pleid å gjøre! og han kan våkne etter en time¨å hylgrine, må da inn å trøste å stryke på ham.... prøver å finne på kjekke ting på dagtid, besøk og lignede, men er vanskelig å fylle HELE dagen...!! (har forresten ikke fått tenner enda) lurer vel egntlig på om dette er vanlig? og når det eventuelt pleier å gå over?? ;P
Mini84 Skrevet 13. februar 2012 #2 Skrevet 13. februar 2012 Jeg vet ikke, men jenta mi var sånn en periode før hun begynte å krabbe. Utrolig slitsomt! Hun fikk tenner nesten samtidig, så jeg tror det var en god blanding. Ingenting var gøy og alt jeg gjorde var feil. Nå er hun heldigvis blid og fornøyd igjen, stort sett...
Valiana Skrevet 13. februar 2012 #3 Skrevet 13. februar 2012 Vi hadde det kanskje ikke like ille som det du beskriver, men det var ganske slitsomt rett før jul med myye sutring. Det løste seg veeldig da lillemor fikk grep på krabbingen i januar : De første skjeene av måltidet går greit, men så må hun få holde en ekstra skje, ellers nekter hun å spise ;-)
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 13. februar 2012 #4 Skrevet 13. februar 2012 Samme var småen min rett før hun klarte å åle seg, men hun godtok å bli holdt da nå vil hun opp, men med engang vil hun ned...savner å kooose altså Hun våkner av og til før jeg legger meg, og da utnytter jeg at hun sovner på skulderen min i 2 min Nå er hun blid som en sol og vill som en propell dagen lang, selvom det kommer tenner:) Nyter det til neste utviklingssprang!
Maibaby:) Skrevet 14. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 14. februar 2012 Takk for svar;) håper det roer seg når han kommer seg avgårde fremover da;) skal bli herligt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå