Fgf februar 12 Skrevet 13. februar 2012 #1 Skrevet 13. februar 2012 Var på vekstkontroll i dag på sykehuset og tok ul, i det legen tar på geleen sier han hvor ofte har du slike sammentrekninger? Hæ hva snakker du om, jeg kunne ikke kjenne det en hang, trodde det var babyen som snudde litt på seg. Tror jeg skal sjekke deg etterpå sa han.... Som sagt så gjort, men jeg var ikke særlig moden. Dette var i 9tiden, i ettermiddag har jeg hatt litt brunlig utflod ( det har jeg ikke hatt overhodet i svangerskapet ) tror dere det er etter undersøkelsen så mange timer etter ? Eller er det tegn på snart fødsel? ( kan være ønsketenkning da jeg hadde termin i går) det nærmer seg jo uansett men begynner å bli litt lei....
mamma*29 Skrevet 13. februar 2012 #2 Skrevet 13. februar 2012 Tror nok at det bare er litt gammelt blod som kommer ut, etter at han røska litt oppi der. Jeg opplever nemlig det samme...var hos gynekolog idag, og hun kjente på livmorhalsen og prøvde å få inn en finger, men var lite modent. (Jeg er i uke 37 med tvillinger). Nå i ettermiddag har jeg litt blodig utflod.. Håper selvfølgelig at det er noe på gang, men tror vel egentlig at det skyldes irritasjon av slimhinnene.. Vi får bare krysse fingrer! ) Lykke til!
februar2012 Skrevet 14. februar 2012 #3 Skrevet 14. februar 2012 Jeg ble også undersøkt i går, var modent og ca 2 cm åpning. Jeg hadde brunlig utflod/gammelt blod i hele går så er nok helt normalt. Hadde også termin søndag, men ingen tegn til fødsel i dag da..
Fgf februar 12 Skrevet 14. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2012 Nei ingen tegn til fødsel her heller.. Ser ikke ut til at det lir en valentinsbaby heller...... Fredag blir det sparketest ul og ny undersøkelse! Håper han kommer før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå