Gå til innhold

"Sticky"

Himmel og hav

Anbefalte innlegg

Har dere noen tanker rundt hvor mange sticky-tråder det er ok å ha liggende øverst i et forum? Da tenker jeg spesielt på Anonymforum. At det ligger tre sticky øverst her på ris og ros, som er en side dere også bruker til informasjon ( Skifte navn på forumet?) er en ting, men når det ligger tre sticky-tråder øverst på anonym, så kjenner jeg at for meg personlig at det blir litt trasig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lykke Fryd ♥

Kjedelig at de ligger og "tar opp plass" på forsiden. Syns egentlig at slike tråder kan legges til "Ris og ros" sammen med all annen info fra Elin og de andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de andre her. En ting er å legge inn en sticky om det er noe helt spessielt, men tre stykker på annonymsiden er bare irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siklerotte

Det burde være en begrensning på det - blir irriterende når halve siden er overfylt med "sticky-innlegg", mens en liten halvpart er aktuelle innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på dere.

Supert at dere sier i fra. Jeg kan fjerne disse, ville bare at de skulle ligge høyt oppe slik at dere ser disse.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Jeg synes det er greit å ha sticky-innlegg når det er tidsbegrenset, som den konkurransen. Men det blir fort litt mye når det er mer enn to... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...