Himmel og hav Skrevet 13. februar 2012 #1 Del Skrevet 13. februar 2012 Har dere noen tanker rundt hvor mange sticky-tråder det er ok å ha liggende øverst i et forum? Da tenker jeg spesielt på Anonymforum. At det ligger tre sticky øverst her på ris og ros, som er en side dere også bruker til informasjon ( Skifte navn på forumet?) er en ting, men når det ligger tre sticky-tråder øverst på anonym, så kjenner jeg at for meg personlig at det blir litt trasig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 13. februar 2012 #2 Del Skrevet 13. februar 2012 Kjedelig at de ligger og "tar opp plass" på forsiden. Syns egentlig at slike tråder kan legges til "Ris og ros" sammen med all annen info fra Elin og de andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mor Løvehjerte Skrevet 13. februar 2012 #3 Del Skrevet 13. februar 2012 Fullstendig enig med dere, begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2012 #4 Del Skrevet 13. februar 2012 Enig med de andre her. En ting er å legge inn en sticky om det er noe helt spessielt, men tre stykker på annonymsiden er bare irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mor Løvehjerte Skrevet 13. februar 2012 #5 Del Skrevet 13. februar 2012 Og det blir garantert flere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siklerotte Skrevet 13. februar 2012 #6 Del Skrevet 13. februar 2012 Det burde være en begrensning på det - blir irriterende når halve siden er overfylt med "sticky-innlegg", mens en liten halvpart er aktuelle innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 14. februar 2012 #7 Del Skrevet 14. februar 2012 Hei på dere. Supert at dere sier i fra. Jeg kan fjerne disse, ville bare at de skulle ligge høyt oppe slik at dere ser disse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 14. februar 2012 #8 Del Skrevet 14. februar 2012 Jeg synes det er greit å ha sticky-innlegg når det er tidsbegrenset, som den konkurransen. Men det blir fort litt mye når det er mer enn to... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 14. februar 2012 #9 Del Skrevet 14. februar 2012 Godt poeng. Jeg skal prøve å holde det nede slik at det ikke flommer over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå