januarbaby012 Skrevet 13. februar 2012 #1 Skrevet 13. februar 2012 Hei alle vakre mammaer I huset Valentine : En ny anledning til å kose sg extra mye med din kjære ,vise kjærligjet, ømhet, kjærtegn og nyte dagen så godt du kan, slik at du har gode minne Har du noen planer for dagen vi må nok tenke at vi fikk en extra oppmerksomhet fra mannen på morsdag, nå fortjener han å føle seg sps på valentine.dag
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2012 #2 Skrevet 13. februar 2012 Her markeres ikke dagen i det hele tatt. Jeg gir han opmerksomhet til bursdag, farsdag og jul fordi jeg har lyst, men får ingenting igjen på mine dager. (Jeg får kortet hans og må i såfall kjøpe meg noe selv) Han er lite flink til sånt, så da trenger jeg ikke enda en dag å bli påminnet om det jeg ikke "får". Så her passerer dagen i morgen som en vanlig tirsdag, han skal forøvrig jobbe sent også.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2012 #3 Skrevet 13. februar 2012 Vi feirer ikke valentines, å vise at vi elsker hverandre gjør vi hver dag Vi er faktisk enige om at vi ikke trenger å gjøre kun en dag spesiell. (Jeg vet mange er uenige med oss, men sånn har vi det Vi feirer forsåvidt ikke mors-og farsdag heller)
Hannah- Skrevet 13. februar 2012 #4 Skrevet 13. februar 2012 Vi velger heller å fokusere på vår dag (bryllupsdagen) i stedet for den samme dagen som "alle andre". Den er også i februar, så det ville blitt litt mye på kort tid.
Mini84 Skrevet 13. februar 2012 #5 Skrevet 13. februar 2012 Her feirer vi ikke valentine. Mannen min pleide å kjøpe gaver til meg de første årene, helt til jeg turte å si fra om at jeg elsker gaver, men akkurat Valentine synes jeg bare er tull. Han gjorde det jo bare fordi han trodde jeg forventet det, så han ble nok ganske lettet. Jeg tror ikke mannen min hadde likt det så godt om jeg hadde lagt til noe for ham i morgen, han er ikke helt typen til sånt:) Vi feiret morsdag, for det har jeg vokst opp med. Farsdag feires selvfølgelig også. Klemmer og oppmerksomhet får han hver dag:)
Matrosen og Meg:) Skrevet 14. februar 2012 #6 Skrevet 14. februar 2012 vi feirer ikke valentine, men hender vi kjøper en liten ting for å si at vi elsker hverandre. vi er flinke til å gjøre dette ofte, og vise at vi bryr oss om hverandre. Mannen jobbet tidlig i dag, så når jeg våknet i dag, lå det en liten søt bamse hvor det sto i love you på. Ikke noen dyre greier, men var veldig koselig å våkne med den i senga. Fin start på dagen. Jeg tenker å gjøre noe jeg vet han setter pris på når han kommer hjem. skal lage en liten kurv med godt til han. to øl av favorittslaget, litt sjokolade og en liten magnet med søte ord har jeg kjøpt. Han er ikke så glad i bamser og sånn, så da gir jeg han noe jeg vet han vil kose seg med:)
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2012 #7 Skrevet 14. februar 2012 Jeg sto opp tidlig, laget frokost og laget omelett som han fikk på nisten. Det var vår valentines day..
Knotten & lille persille Skrevet 14. februar 2012 #8 Skrevet 14. februar 2012 pleier ikke å kjøpe noe, men i år har jeg gjort det. han har hull i alt superundertøyet sitt. Så da fant jeg en anledning til å kjøpe noe nytt til han:) ikke spesielt romantisk, men jeg tipper han blir glad. Han hater å shoppe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå