lille_my Skrevet 13. februar 2012 #1 Skrevet 13. februar 2012 Det så typisk flaksa vår... Tok siste pergo tabletten 2 feb 2012... å jada seff fikk gubben betennelse i den ene testikkelen så da sier det seg selv at det ble ikke noe sex... Har ikke hatt sex siden 9 eller 10 feb så lurer på om vi gikk glipp av hele eggløsninga... Blir deprimert nesten jeg, har så lyst på en bror til vår herlige sønn på to år! Vi har flere unger da så skal ikke klage egentlig...han har to gutter fra før og jeg har ei jente fra før men vi har så lyst på en til eller ei til Ble mye syting her men håper dere forstår meg litt da
3 små skatter Skrevet 13. februar 2012 #2 Skrevet 13. februar 2012 Jeg hadde fra dag 16 til dag 18 etter første dag kur
Splenda Skrevet 13. februar 2012 #3 Skrevet 13. februar 2012 Jeg hadde mellom 19. og 20. syklusdag, dvs ca 10 dager etter siste tablett. Men jeg vet at dette kan variere veldig fra person til person. Jeg anbefaler å måle temperaturen, eneste måten du selv kan finne ut når du har hatt eggløsning
RTprøver Skrevet 14. februar 2012 #5 Skrevet 14. februar 2012 Man skal ikke stole 100% på EL-tester når man har PCOS Da vi ofte har litt forhøyet LH-verdier fra før Måle tempen er sikrere
lille_my Skrevet 14. februar 2012 Forfatter #6 Skrevet 14. februar 2012 Måle tempen... hmm sliter med "hetetokter" etter pergokuren så veit ike om det hjelper noe. Men nå har medisin til gubben hjulpet så nå har han ikke vondt lenger. Jippi tenkte jeg (pga usikker eggløsning) men tror dere han er noe intrisert i sex..null innteresse... blirr oppgitt og lei meg jeg! Sa til han at nå har jeg gått igjennom de kurene som skal til så da er det vel ikke for mye forlangt at han har sex annenhver dag...andre menn hadde jo jublet! Prestasjons angst kansje? Jaja håper vi klarer og bli gravid for da blir det ikke mere mas om sex og div..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå